Více
    18.8 C
    Czech
    Sobota, 13 srpna, 2022

    Trenérský bug údajně ovlivnil VALORANT Champions Tour

    DOPORUČUJEME

    NEJČTENĚJŠÍ

    Několik trenérů VALORANTu se přihlásilo k odhalení trenérské chyby, která se ve hře objevuje od začátku roku a vyskytla se i během VALORANT Champions Tour, sdělilo Dot Esports několik zdrojů.

    Existuje několik různých variant této chyby. V těch nejhorších případech se však trenérům v diváckém slotu zobrazují malé barevné tečky s pozicí nepřítele na mini-mapě, což trenérovi v podstatě umožňuje vidět pohyb nepřátelského týmu v přímém přenosu.

    V posledním severoamerickém play-off VCT, které skončilo 27. června, se trenér NRG Josh “JoshRT” Lee setkal s variantou chyby během zápasu proti FaZe 25. června a okamžitě informoval rozhodčího Nerd Street Gamers, pořadatele turnaje najatého společností Riot Games k vedení akce, řekl Dot Esports.

    Ačkoli to mělo za následek dlouhou technickou pauzu, Joshovi bylo řečeno, aby hru restartoval, a zápas pokračoval.

    V zájmu zachování integrity soutěže ve VCT zaměstnává společnost Nerd Street rozhodčí, kteří sledují obrazovky trenérů a poslouchají komunikaci, aby se ujistili, že trenéři během zápasu nekomunikují se svými hráči a nepředávají si informace, řeklo Dot Esports několik trenérů.

    Vyjádření dalších trenérů

    Další trenéři z Evropy a Severní Ameriky sdělili serveru Dot Esports, že se s chybou setkali v praxi a nahlásili ji společnosti Riot. Joshovi bylo také řečeno, že Riot pracuje na opravě chyby.

    Někteří trenéři, jako například hlavní trenér akademie TSM Theodor “in0X” Bjornsson, své zkušenosti s chybou zveřejnili. Ten chybu nahlásil na Twitteru poté, co se s ní setkal během tréninku trenérů. “Každý kruh v nepřátelském týmu je kolem oblasti, kde jsou ostatní hráči. Deset vteřin před tím, než je zasadili, jsem věděl, že končí A,” uvedl.

    Kolega trenér severoamerického týmu Version1 Ian “Immi” Harding uvedl, že se s chybou setkal během působení týmu ve VALORANT Champions Tour, ale jednalo se o méně útočnou verzi chyby, protože pozice nepřátel se neaktualizovala v reálném čase.

    Jeden z prvních případů chyby veřejně nahlásil trenér Akrew Salah “Salah” Barakat. “Nevím, co je to za bug ze specifikace trenéra. Stalo se to během obou map během oficiálního. Poprvé jsem zmáčkl opustit hru hned, jak jsem si toho všiml(zděsil jsem se při představě, že se stanu dalším hunden) podruhé jsem hru restartoval a opravilo se to,” uvedl na Twitteru.

    Sledujte nás na sítích

    NEJNOVĚJŠÍ