Více
    26.9 C
    Czech
    Pátek 26. července 2024

    Vodafone PLAYzone Arena otevírá brány. Obří esportové centrum zanedlouho přivítá první návštěvníky

    V pražském obchodním centru Westfield Chodov už 25. dubna přivítá první návštěvníky Vodafone PLAYzone Arena, multifunkční esportové centrum rozkládající se na více než 1000 m2. V něm mohou návštěvníci nejen z řad fanoušků esportů sledovat ty nejzajímavější soutěže přímo u baru, zahrát si na téměř 60 herních počítačích nebo si vyzkoušet špičkové herní simulátory a virtuální realitu. Svojí velikostí a nabídkou volnočasových aktivit půjde v Česku o unikát. Za projektem stojí skupina Prima, jejíž investice do arény se vyšplhaly do desítek milionů korun.

    Elektronický sport, zkráceně esport, přitahuje mnoho fanoušků nejenom po celém světě, ale stále větší oblibě se těší i v Česku. Z průzkumu agentury STEM/MARK vyplývá, že v tuzemsku se esportovým hrám věnuje 21 % populace – ať už jako hráči nebo diváci. Nejen pro ně se otevře Vodafone PLAYzone Arena, která se rozkládá na více než 1000 m2.

    „V letošním roce jsme spustili revoluci v esportu. Představili jsme MČR ve hře Counter-Strike: Global Offensive o 4,5 milionu korun a zároveň otevíráme unikátní esportovou arénu. Bez nadsázky mohu říct, že se jedná o sen, který se proměnil v realitu. I když se o esportu intenzivně hovoří až v poslední době, mnozí z nás se esportu profesně věnují přes 15 let. S hráči, diváky i partnery už se nebudeme potkávat pouze párkrát do roka na některém z našich eventů, ale můžeme je pozvat k nám do Vodafone PLAYzone Areny, nového domova česko-slovenského esportu,“ popisuje Lukáš Pleskot, výkonný ředitel agentury PLAYzone.

    Ráj pro milovníky gamingu

    Na návštěvníky Vodafone PLAYzone Areny čeká na místě moderní bar s bistrem, ve kterém mohou před velkou LED obrazovkou sledovat ty nejzajímavější české i zahraniční soutěže. Pokud si ale budou chtít sami zahrát, mají k dispozici téměř 60 počítačů, virtuální realitu či herní zařízení jako speciální gamingové křeslo. Všechny tyto vychytávky budou připojeny na superrychlé gigabitové síti od titulárního partnera, společnosti Vodafone.

    „Naším posláním je spojovat lidi a nabízet jim výhody digitalizace. Aréna na Chodově svým vybavením otevírá svět esportu nejen profesionálům, ale právě i širokému okruhu zájemců. Nejlepší okamžiky přicházejí, když nás nic neruší. Proto jsme rádi, že můžeme v esportu působit nejenom jako partner, ale jsme s hráči v kontaktu v celé aréně. Díky našemu připojení totiž umožníme hráčům vychutnat si jejich koníček bez záseků nebo čekání na internetové připojení. Vodafone PLAYzone Arena je unikátním projektem a jsem rád, že můžeme být u toho,“ říká Petr Dvořák, generální ředitel společnosti Vodafone. Vodafone PLAYzone Arena nebude sloužit jen návštěvníkům, otevírá také firmám marketingové a eventové možnosti, jak prezentovat své herní služby, projekty či produkty. V aréně budou totiž prostory určené pro workshopy, přednášky a další prezentace.

    Sledujte nás na sítích

    Tajemství hodnoty skinů v CS2

    Trh s virtuálními předměty v Counter-Strike 2 je živým organismem, kde cena skinů neustále kolísá. Co ovlivňuje jejich hodnotu? Hlavní roli hrají vzácnost a stav, ale není to zdaleka vše. Co dělá jeden skin dražším než druhý? CS2 disponuje rozlehlým trhem, kde se se skiny obchoduje. Proč ale tyto faktory hrají v obchodování skinů v CS2 takovou roli?

    Skupiny VCT v Soulu odhaleny. Na balíček Champions 2024 si musíme počkat

    Organizátoři oznámili rozdělení týmů do skupin pro turnaj VCT 2024, který se odehraje v Soulu. Fanoušci Valorantu by měli zbystřit. Již 1. srpna se v jihokorejském Soulu rozpoutá epická bitva o titul mistra světa. Turnaj VCT 2024 shromáždí 16 nejlepších týmů z celého světa, aby se utkaly v napínavých zápasech plných adrenalinu a strategických tahů. 

    Loď v lahvi ve Fortnite. Je tu nová zbraň 

    Představme si, že bychom mohli v Fortnite uprostřed souboje přivolat obří loď, která zároveň funguje jako zbraň. S novou Mytickou zbraní Loď v lahvi je to teď možné. Jak přesně tato novinka funguje a jak se k ní můžeme dostat? 

    Nový agent 26 dorazí do Valorantu

    Agent 26, o které se zatím šeptá pod kódovým jménem Sherry, pravděpodobně posílí řady útočníků světově proslulé střílečky. Podívejme se, co víme o datu vydání agenta 26 ve Valorantu.

    CS:GO dobyl online herní svět

    Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) od Valve se stal dominantní silou v online hraní. Tato multiplayerová first-person střílečka vydaná v roce 2012 si získala srdce milionů hráčů po celém světě a zásadně ovlivnila esportové prostředí. Jak je možné, že se dostala tato hra do popředí světového hraní? 

    Tajemství hodnoty skinů v CS2

    Trh s virtuálními předměty v Counter-Strike 2 je živým organismem, kde cena skinů neustále kolísá. Co ovlivňuje jejich hodnotu? Hlavní roli hrají vzácnost a stav, ale není to zdaleka vše. Co dělá jeden skin dražším než druhý? CS2 disponuje rozlehlým trhem, kde se se skiny obchoduje. Proč ale tyto faktory hrají v obchodování skinů v CS2 takovou roli?

    Skupiny VCT v Soulu odhaleny. Na balíček Champions 2024 si musíme počkat

    Organizátoři oznámili rozdělení týmů do skupin pro turnaj VCT 2024, který se odehraje v Soulu. Fanoušci Valorantu by měli zbystřit. Již 1. srpna se v jihokorejském Soulu rozpoutá epická bitva o titul mistra světa. Turnaj VCT 2024 shromáždí 16 nejlepších týmů z celého světa, aby se utkaly v napínavých zápasech plných adrenalinu a strategických tahů. 

    Loď v lahvi ve Fortnite. Je tu nová zbraň 

    Představme si, že bychom mohli v Fortnite uprostřed souboje přivolat obří loď, která zároveň funguje jako zbraň. S novou Mytickou zbraní Loď v lahvi je to teď možné. Jak přesně tato novinka funguje a jak se k ní můžeme dostat? 

    Nový agent 26 dorazí do Valorantu

    Agent 26, o které se zatím šeptá pod kódovým jménem Sherry, pravděpodobně posílí řady útočníků světově proslulé střílečky. Podívejme se, co víme o datu vydání agenta 26 ve Valorantu.

    CS:GO dobyl online herní svět

    Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) od Valve se stal dominantní silou v online hraní. Tato multiplayerová first-person střílečka vydaná v roce 2012 si získala srdce milionů hráčů po celém světě a zásadně ovlivnila esportové prostředí. Jak je možné, že se dostala tato hra do popředí světového hraní?