Více
    31.3 C
    Czech
    Sobota 27. července 2024

    Steve Rubin přebírá návrh kompetitivní části Legends of Runeterra

    Bývalý profesionální hráč Magic: The Gathering a herní designér Legends of Runeterra Steve Rubin si do svého životopisu připsal organizovaný herní design a zároveň plánuje přispět k vyvážení a designu karet.

    Steve Rubin se v průběhu roku 2022 stal dev tváří Runeterry. Fandové ho respektují díky otevřené komunikaci, od streamů až po módní prohlášení na Twitteru.

    Jelikož Rubin hrál MTG profesionálně po velkou část svého profesního života, dává jeho volba přijmout novou pozici v rámci LoR smysl a komunita by si měla oddechnout, pokud jde o budoucnost jejich oblíbené digitální karetní hry od Riotu.

    Rubinův nový titul je technicky vzato zodpovědný za herní design Worlds, sezónních turnajů, Ranked, Gauntlets a Spectate módu. Organizované hraní v rámci LoR začalo silně, ale v posledních šesti až dvanácti měsících stagnovalo, protože se design a herní zaměření přesunulo na režim PvE Path of Champions.

    Oznámení společnosti Riot z června přesunulo toto zaměření zpět na kompetitivní hraní a design LoR.

    Podle výkonného producenta Davea Guskina se přesun od jednoho herního režimu k druhému uskutečnil kvůli dalším projektům společnosti Riot a dlouhodobým nákladům na neustálou aktualizaci Path of Champions.

    Aktualizace PoC budou stále probíhat, ale pomalejším tempem.

    Přeorientování na organizované hraní LoR se stalo relevantním v zadní polovině roku 2022 prostřednictvím zvýšení počtu balančních záplat spolu s větším počtem balančních a systémových změn, které probíhají během každé aktualizace. Podle Rubina se neočekávají žádné okamžité změny, protože před zavedením jakýchkoli větších změn plánuje stávající systém poznat a prostudovat.

    Kromě toho, že se Rubin ujme kompetitivního designu, plánuje ještě pomáhat s balančními záplatami Runeterra a designem nových karet. Podle Rubina zatím nebylo stanoveno, kolik času bude investovat směrem k oběma aspektům designu.

    Esport situace ve hře

    Hra se od svého vydání netěšila přílišné popularitě mezi esporty. Hráčům sice nabídla několik možností, jak hrát profesionálně – mělo to ale háček. Jednalo se spíše o menší turnaje, ve kterých si hráči mohli přijít na pěkné peníze, ale žádný z nich neprobíhal na LAN. Chyběl jim určitý hype, který online turnaje napodobit nedokážou, i když se snaží jakkoliv. Hra se ale stále těší velké popularitě mezi hráče a její esport scénu možná brzy čeká velké vzkříšení. Na to si ale budeme muset ještě počkat.

    Sledujte nás na sítích

    Tajemství hodnoty skinů v CS2

    Trh s virtuálními předměty v Counter-Strike 2 je živým organismem, kde cena skinů neustále kolísá. Co ovlivňuje jejich hodnotu? Hlavní roli hrají vzácnost a stav, ale není to zdaleka vše. Co dělá jeden skin dražším než druhý? CS2 disponuje rozlehlým trhem, kde se se skiny obchoduje. Proč ale tyto faktory hrají v obchodování skinů v CS2 takovou roli?

    Skupiny VCT v Soulu odhaleny. Na balíček Champions 2024 si musíme počkat

    Organizátoři oznámili rozdělení týmů do skupin pro turnaj VCT 2024, který se odehraje v Soulu. Fanoušci Valorantu by měli zbystřit. Již 1. srpna se v jihokorejském Soulu rozpoutá epická bitva o titul mistra světa. Turnaj VCT 2024 shromáždí 16 nejlepších týmů z celého světa, aby se utkaly v napínavých zápasech plných adrenalinu a strategických tahů. 

    Loď v lahvi ve Fortnite. Je tu nová zbraň 

    Představme si, že bychom mohli v Fortnite uprostřed souboje přivolat obří loď, která zároveň funguje jako zbraň. S novou Mytickou zbraní Loď v lahvi je to teď možné. Jak přesně tato novinka funguje a jak se k ní můžeme dostat? 

    Nový agent 26 dorazí do Valorantu

    Agent 26, o které se zatím šeptá pod kódovým jménem Sherry, pravděpodobně posílí řady útočníků světově proslulé střílečky. Podívejme se, co víme o datu vydání agenta 26 ve Valorantu.

    CS:GO dobyl online herní svět

    Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) od Valve se stal dominantní silou v online hraní. Tato multiplayerová first-person střílečka vydaná v roce 2012 si získala srdce milionů hráčů po celém světě a zásadně ovlivnila esportové prostředí. Jak je možné, že se dostala tato hra do popředí světového hraní? 

    Tajemství hodnoty skinů v CS2

    Trh s virtuálními předměty v Counter-Strike 2 je živým organismem, kde cena skinů neustále kolísá. Co ovlivňuje jejich hodnotu? Hlavní roli hrají vzácnost a stav, ale není to zdaleka vše. Co dělá jeden skin dražším než druhý? CS2 disponuje rozlehlým trhem, kde se se skiny obchoduje. Proč ale tyto faktory hrají v obchodování skinů v CS2 takovou roli?

    Skupiny VCT v Soulu odhaleny. Na balíček Champions 2024 si musíme počkat

    Organizátoři oznámili rozdělení týmů do skupin pro turnaj VCT 2024, který se odehraje v Soulu. Fanoušci Valorantu by měli zbystřit. Již 1. srpna se v jihokorejském Soulu rozpoutá epická bitva o titul mistra světa. Turnaj VCT 2024 shromáždí 16 nejlepších týmů z celého světa, aby se utkaly v napínavých zápasech plných adrenalinu a strategických tahů. 

    Loď v lahvi ve Fortnite. Je tu nová zbraň 

    Představme si, že bychom mohli v Fortnite uprostřed souboje přivolat obří loď, která zároveň funguje jako zbraň. S novou Mytickou zbraní Loď v lahvi je to teď možné. Jak přesně tato novinka funguje a jak se k ní můžeme dostat? 

    Nový agent 26 dorazí do Valorantu

    Agent 26, o které se zatím šeptá pod kódovým jménem Sherry, pravděpodobně posílí řady útočníků světově proslulé střílečky. Podívejme se, co víme o datu vydání agenta 26 ve Valorantu.

    CS:GO dobyl online herní svět

    Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) od Valve se stal dominantní silou v online hraní. Tato multiplayerová first-person střílečka vydaná v roce 2012 si získala srdce milionů hráčů po celém světě a zásadně ovlivnila esportové prostředí. Jak je možné, že se dostala tato hra do popředí světového hraní?