22.9 C
Czech
Pátek 18. července 2025

Valorant Mobile spouští esportovou scénu v Číně

Tencent a Riot Games představili první esportovou roadmapu pro Valorant Mobile. Během finále čtvrté sezony čínského národního turnaje na PC verzi hry oznámili spuštění vlastní mobilní soutěže pod vedením společného podniku TJ Sports.

Steve Rubin přebírá návrh kompetitivní části Legends of Runeterra

Reklama

Bývalý profesionální hráč Magic: The Gathering a herní designér Legends of Runeterra Steve Rubin si do svého životopisu připsal organizovaný herní design a zároveň plánuje přispět k vyvážení a designu karet.

Reklama

Steve Rubin se v průběhu roku 2022 stal dev tváří Runeterry. Fandové ho respektují díky otevřené komunikaci, od streamů až po módní prohlášení na Twitteru.

Jelikož Rubin hrál MTG profesionálně po velkou část svého profesního života, dává jeho volba přijmout novou pozici v rámci LoR smysl a komunita by si měla oddechnout, pokud jde o budoucnost jejich oblíbené digitální karetní hry od Riotu.

Rubinův nový titul je technicky vzato zodpovědný za herní design Worlds, sezónních turnajů, Ranked, Gauntlets a Spectate módu. Organizované hraní v rámci LoR začalo silně, ale v posledních šesti až dvanácti měsících stagnovalo, protože se design a herní zaměření přesunulo na režim PvE Path of Champions.

Oznámení společnosti Riot z června přesunulo toto zaměření zpět na kompetitivní hraní a design LoR.

Reklama

Podle výkonného producenta Davea Guskina se přesun od jednoho herního režimu k druhému uskutečnil kvůli dalším projektům společnosti Riot a dlouhodobým nákladům na neustálou aktualizaci Path of Champions.

Aktualizace PoC budou stále probíhat, ale pomalejším tempem.

Přeorientování na organizované hraní LoR se stalo relevantním v zadní polovině roku 2022 prostřednictvím zvýšení počtu balančních záplat spolu s větším počtem balančních a systémových změn, které probíhají během každé aktualizace. Podle Rubina se neočekávají žádné okamžité změny, protože před zavedením jakýchkoli větších změn plánuje stávající systém poznat a prostudovat.

Kromě toho, že se Rubin ujme kompetitivního designu, plánuje ještě pomáhat s balančními záplatami Runeterra a designem nových karet. Podle Rubina zatím nebylo stanoveno, kolik času bude investovat směrem k oběma aspektům designu.

Esport situace ve hře

Hra se od svého vydání netěšila přílišné popularitě mezi esporty. Hráčům sice nabídla několik možností, jak hrát profesionálně – mělo to ale háček. Jednalo se spíše o menší turnaje, ve kterých si hráči mohli přijít na pěkné peníze, ale žádný z nich neprobíhal na LAN. Chyběl jim určitý hype, který online turnaje napodobit nedokážou, i když se snaží jakkoliv. Hra se ale stále těší velké popularitě mezi hráče a její esport scénu možná brzy čeká velké vzkříšení. Na to si ale budeme muset ještě počkat.

Reklama
Reklama

Sledujte nás na sítích

Valorant Mobile spouští esportovou scénu v Číně

Tencent a Riot Games představili první esportovou roadmapu pro Valorant Mobile. Během finále čtvrté sezony čínského národního turnaje na PC verzi hry oznámili spuštění vlastní mobilní soutěže pod vedením společného podniku TJ Sports.

G2 Esports spojuje síly se Smiley a slaví výročí vlastní módní kolekcí

Tým G2 Esports navázal spolupráci s legendární lifestylovou značkou Smiley a uvedl limitovanou módní kolekci. Ta kombinuje svět gamingu s optimismem a výraznou estetikou západního streetwearu. Produkty jsou od 17. července dostupné exkluzivně na webu G2.

VALORANT přeskočí patch 11.01, čeká ho přechod na Unreal Engine 5

Riot Games oficiálně oznámil, že nadcházející aktualizace VALORANT Patch 11.01 byla zrušena. Hlavní důvod? Studio se naplno soustředí na něco mnohem zásadnějšího, přechod celé hry na Unreal Engine 5. Tento technologický milník přijde spolu s patchem 11.02, který dorazí 29. července 2025. Veškeré změny původně plánované do 11.01 se přesouvají právě do této aktualizace.

Ranked ve VALORANTu ztrácí smysl. Hráči narážejí na smurfy i nespravedlnost

Ani s novými nástroji se Riot Games nedaří zajistit vyrovnané zápasy v hodnoceném režimu VALORANTu. Hráči si stěžují na nefér soupeře a výrazné výkyvy v úrovni jednotlivých her.

Ukrajina odstupuje z e-sportového šampionátu. Důvodem je účast Běloruska

Ukrajina se rozhodla bojkotovat část mistrovství světa v e-sportu, které se koná od 9. do 13. července v Prištině. Důvodem je to, že Bělorusku bylo povoleno účastnit se pod svou vlastní vlajkou. Ukrajinci to považují za nepřijatelné a odmítli se zúčastnit některých turnajů.

Režisér Overwatch 2 přiznává chyby. Blizzard se chce vrátit ke kořenům 

Herní režisér Overwatch 2, Aaron Keller, reagoval na dlouhodobou kritiku fanoušků, kteří se cítí zklamáni z nedostatku příběhového obsahu, zrušeného PvE režimu a absence nových animovaných scén. V rozhovoru otevřeně přiznal, že Blizzard ztratil směr, pokud jde o příběh a svět hry, a že cílem studia je se k těmto kořenům znovu vrátit.

Team Heretics vyhráli Valorant Esports World Cup 2025

Team Heretics ovládl světový šampionát ve Valorantu. Ve finále otočili zápas proti Fnatic a slaví první mezinárodní titul v historii své Valorant sekce. Fnatic přitom v úvodu jasně dominoval – Heretics smetli 13:4 a 13:1 na mapách Lotus a Sunset.

Speedrunning má potenciál stát se esportem

Rychlé probíhání hrami, známé jako speedrunning, je v herní komunitě fenoménem už tři desetiletí. To, jak hráči dokončují tituly co nejrychleji, často pomocí kreativních triků či exploitů, je nejen technicky náročné, ale i velmi zábavné ke sledování.

Esports World Cup 2025 odstartoval v Rijádu s rekordní dotací a globálním přesahem

Sedm týdnů, 2 000 hráčů, 25 turnajů, 24 her a prize pool přes 70 milionů dolarů. Největší esportová událost planety právě začala v saúdskoarabském Rijádu. Letošní ročník Esports World Cupu navazuje na překvapivý úspěch z roku 2024, ale s ještě vyššími ambicemi a očekáváním.

Valorant Mobile spouští esportovou scénu v Číně

Tencent a Riot Games představili první esportovou roadmapu pro Valorant Mobile. Během finále čtvrté sezony čínského národního turnaje na PC verzi hry oznámili spuštění vlastní mobilní soutěže pod vedením společného podniku TJ Sports.

G2 Esports spojuje síly se Smiley a slaví výročí vlastní módní kolekcí

Tým G2 Esports navázal spolupráci s legendární lifestylovou značkou Smiley a uvedl limitovanou módní kolekci. Ta kombinuje svět gamingu s optimismem a výraznou estetikou západního streetwearu. Produkty jsou od 17. července dostupné exkluzivně na webu G2.

VALORANT přeskočí patch 11.01, čeká ho přechod na Unreal Engine 5

Riot Games oficiálně oznámil, že nadcházející aktualizace VALORANT Patch 11.01 byla zrušena. Hlavní důvod? Studio se naplno soustředí na něco mnohem zásadnějšího, přechod celé hry na Unreal Engine 5. Tento technologický milník přijde spolu s patchem 11.02, který dorazí 29. července 2025. Veškeré změny původně plánované do 11.01 se přesouvají právě do této aktualizace.

Ranked ve VALORANTu ztrácí smysl. Hráči narážejí na smurfy i nespravedlnost

Ani s novými nástroji se Riot Games nedaří zajistit vyrovnané zápasy v hodnoceném režimu VALORANTu. Hráči si stěžují na nefér soupeře a výrazné výkyvy v úrovni jednotlivých her.

Ukrajina odstupuje z e-sportového šampionátu. Důvodem je účast Běloruska

Ukrajina se rozhodla bojkotovat část mistrovství světa v e-sportu, které se koná od 9. do 13. července v Prištině. Důvodem je to, že Bělorusku bylo povoleno účastnit se pod svou vlastní vlajkou. Ukrajinci to považují za nepřijatelné a odmítli se zúčastnit některých turnajů.

Režisér Overwatch 2 přiznává chyby. Blizzard se chce vrátit ke kořenům 

Herní režisér Overwatch 2, Aaron Keller, reagoval na dlouhodobou kritiku fanoušků, kteří se cítí zklamáni z nedostatku příběhového obsahu, zrušeného PvE režimu a absence nových animovaných scén. V rozhovoru otevřeně přiznal, že Blizzard ztratil směr, pokud jde o příběh a svět hry, a že cílem studia je se k těmto kořenům znovu vrátit.

Team Heretics vyhráli Valorant Esports World Cup 2025

Team Heretics ovládl světový šampionát ve Valorantu. Ve finále otočili zápas proti Fnatic a slaví první mezinárodní titul v historii své Valorant sekce. Fnatic přitom v úvodu jasně dominoval – Heretics smetli 13:4 a 13:1 na mapách Lotus a Sunset.

Speedrunning má potenciál stát se esportem

Rychlé probíhání hrami, známé jako speedrunning, je v herní komunitě fenoménem už tři desetiletí. To, jak hráči dokončují tituly co nejrychleji, často pomocí kreativních triků či exploitů, je nejen technicky náročné, ale i velmi zábavné ke sledování.

Esports World Cup 2025 odstartoval v Rijádu s rekordní dotací a globálním přesahem

Sedm týdnů, 2 000 hráčů, 25 turnajů, 24 her a prize pool přes 70 milionů dolarů. Největší esportová událost planety právě začala v saúdskoarabském Rijádu. Letošní ročník Esports World Cupu navazuje na překvapivý úspěch z roku 2024, ale s ještě vyššími ambicemi a očekáváním.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama