Více
    -0.7 C
    Czech
    Středa, 30 listopadu, 2022

    Steve Rubin přebírá návrh kompetitivní části Legends of Runeterra

    DOPORUČUJEME

    NEJČTENĚJŠÍ

    Bývalý profesionální hráč Magic: The Gathering a herní designér Legends of Runeterra Steve Rubin si do svého životopisu připsal organizovaný herní design a zároveň plánuje přispět k vyvážení a designu karet.

    Steve Rubin se v průběhu roku 2022 stal dev tváří Runeterry. Fandové ho respektují díky otevřené komunikaci, od streamů až po módní prohlášení na Twitteru.

    Jelikož Rubin hrál MTG profesionálně po velkou část svého profesního života, dává jeho volba přijmout novou pozici v rámci LoR smysl a komunita by si měla oddechnout, pokud jde o budoucnost jejich oblíbené digitální karetní hry od Riotu.

    Rubinův nový titul je technicky vzato zodpovědný za herní design Worlds, sezónních turnajů, Ranked, Gauntlets a Spectate módu. Organizované hraní v rámci LoR začalo silně, ale v posledních šesti až dvanácti měsících stagnovalo, protože se design a herní zaměření přesunulo na režim PvE Path of Champions.

    Oznámení společnosti Riot z června přesunulo toto zaměření zpět na kompetitivní hraní a design LoR.

    Podle výkonného producenta Davea Guskina se přesun od jednoho herního režimu k druhému uskutečnil kvůli dalším projektům společnosti Riot a dlouhodobým nákladům na neustálou aktualizaci Path of Champions.

    Aktualizace PoC budou stále probíhat, ale pomalejším tempem.

    Přeorientování na organizované hraní LoR se stalo relevantním v zadní polovině roku 2022 prostřednictvím zvýšení počtu balančních záplat spolu s větším počtem balančních a systémových změn, které probíhají během každé aktualizace. Podle Rubina se neočekávají žádné okamžité změny, protože před zavedením jakýchkoli větších změn plánuje stávající systém poznat a prostudovat.

    Kromě toho, že se Rubin ujme kompetitivního designu, plánuje ještě pomáhat s balančními záplatami Runeterra a designem nových karet. Podle Rubina zatím nebylo stanoveno, kolik času bude investovat směrem k oběma aspektům designu.

    Esport situace ve hře

    Hra se od svého vydání netěšila přílišné popularitě mezi esporty. Hráčům sice nabídla několik možností, jak hrát profesionálně – mělo to ale háček. Jednalo se spíše o menší turnaje, ve kterých si hráči mohli přijít na pěkné peníze, ale žádný z nich neprobíhal na LAN. Chyběl jim určitý hype, který online turnaje napodobit nedokážou, i když se snaží jakkoliv. Hra se ale stále těší velké popularitě mezi hráče a její esport scénu možná brzy čeká velké vzkříšení. Na to si ale budeme muset ještě počkat.

    Sledujte nás na sítích

    NEJNOVĚJŠÍ

    VYBRALI JSME PRO VÁS