MW2 přináší finanční úspěch společnosti Activision. Prodali nejvyšší počet kopií hry za poslední rok. Společnost slibuje “celoroční prémiové vydání” v roce 2023.
Vydavatel Blizzard uvedl, že MW2 “přinesla nejvyšší prodejnost v úvodním čtvrtletí v historii franšízy” a že provozní příjmy společnosti ve čtvrtletí vzrostly meziročně o 60% ve srovnání s Call of Duty: Vanguard z roku 2021 podle finanční zprávy.
Kumulativní počet odehraných hodin na konci roku 2022 byl podle zprávy rovněž “nejvyšší v historii franšízy pro prémiový titul v této fázi jeho vydání“.
Společnost Activision rovněž uvedla, že její plány pro rok 2023 pro tuto sérii zahrnují “ještě poutavější živé služby napříč platformami a další plnohodnotné roční prémiové vydání v sérii hitů“, ale neposkytla další podrobnosti o tom, co by to mohlo znamenat.
Předchozí zprávy naznačovaly, že plnohodnotný titul CoD byl z roku 2023 odsunut na rok 2024. Pravděpodobně další titul ze série Black Ops vyvinutý společností Treyarch. Leakeři uvedli, že “prémiové vydání” v roce 2023 bude placeným DLC pro MW2, které bude obsahovat klasické mapy a obsah pro jednoho hráče.
Společnost uvedla, že listopadové uvedení her Warzone 2 a DMZ přispělo v tomto čtvrtletí k “výraznému meziročnímu nárůstu dosahu a zapojení hráčů do franšízy na konzolích a PC” a k “rekordním čtvrtletním investicím hráčů“. Společnost Activision uvedla, že očekává, že růst bude pokračovat s novým sezónním obsahem.
Nová sezóna her MW2, Warzone 2 a DMZ bude spuštěna 15. února.