Společnost Riot Games zveřejnila nový příspěvek na blogu Ask Valorant, ve kterém odpovídá na nejčastější dotazy fanoušků a hovoří o budoucnosti funkcí, jako je systém přehrávání záznamů ve hře a banování map.
Systém přehrávání záznamů ve hře byl jednou z nejčastěji požadovaných funkcí ze strany hráčů ve hře Valorant.
Již v roce 2020 Riot uvedl, že má zájem tuto funkci prozkoumat. Systém záznamů by mohl profesionálům pomoci snadno studovat předchozí zápasy, aby zjistili chyby nebo lépe pochopili své soupeře. Komunita by jej navíc mohla využít k zachycení památných herních momentů a klipů hodných meme.
Nyní, téměř o dva roky později, se zdá, že Riot změnil názor. V současné době se neplánuje žádná verze systému záznamů pro hráče, potvrdil vývojář ve svém blogovém příspěvku.
Ve skutečnosti možná změnilo svou prioritu a zaměřilo se na jiné funkce. “Náš průzkum probíhá průběžně na pozadí vývoje dalších funkcí Valorantu (jako jsou nové způsoby sledování a odměňování pokroku agentů, nástroje pro chování hráčů, různé způsoby sbírání herních předmětů),” napsal Steven Eldredge, který pracuje v týmu herní produkce Valorantu.
Je to proto, aby se tým mohl rozhodnout, co má největší smysl upřednostnit na základě toho, co přinese prospěch nejvíce hráčům a bude mít větší dopad na zdraví hry, dodal.
V nadcházejícím turnajovém režimu hry Valorant by mohlo být k dispozici banování map
Riot se také zabýval možností systému výběru a banování map. Ten v současné době v běžné kompetitivní hře neplánuje, protože vývojáři chtějí posílit učení se hrát na všech mapách, místo aby se vždy vyhýbali těm konkrétním.
S ohledem na to se domnívá, že by takový systém mohl najít využití v turnajovém režimu, který plánuje na rok 2023 a který by poskytl přímou cestu do menších domácích profesionálních lig.
Na jiném místě Riot potvrdil, že má stále zájem o zavedení systému dárků, ale tato funkce je stále v záloze, protože Riot dává přednost jiným změnám ve hře.
Aby hráči mohli více využít všechny skiny ve své sbírce, zkoumá vývojář také možnost umožnit používat různé skiny při útoku a obraně. Zatím však neexistuje žádný časový plán, kdy by se to mohlo objevit.