Více
    29.1 C
    Czech
    Neděle 8. září 2024

    Herní svět se zásadně promění. Postará se o to revoluční umělá inteligence 

    Umělá inteligence, obecně označovaná jako „AI“, se začíná propisovat do různých odvětví našeho civilizovaného světa. Kde se zastaví? Touto otázkou se nemá cenu zabývat. Nás bude dnes zajímat, jak se změní herní svět, až si ho AI vezme do parády. Jak se promění hráčský zážitek a bude se jednat o cestu k lepšímu? Doufáme, že můžeme očekávat novou vlnu dynamických zážitků. 

    Umělá inteligence není v herním světě zase tolik neznámá. Všichni jsme někdy přišli do kontaktu s postavami, které byly řízeny centrálním počítačem. Mohli jsme si zahrát šachy nebo se potichu plížit nepřátelským územím. S příchodem novodobé AI se ale pravidla zásadně změní. Umělá inteligence už totiž nebude pouze plnit předepsané algoritmy, ale zvládne se je učit a dále vyvíjet. Jako hráči tak budeme moci očekávat daleko více dynamický zážitek v prostředí, kde si postavy žijí, s trochou nadsázky, vlastním životem. 

    Příklady využití AI 

    Pro příklad toho, jak se dá AI využít, nemusíme chodit daleko. Už nyní ji používá například TikTok. V jeho editorské aplikaci CapCut se s umělou inteligencí, která je schopná učit se novým věcem, setkáme velice rychle. Podobné principy dokážou vnést do hry daleko více složité chování centrálního počítače. Nejsme tedy odkázáni pouze na umělé navyšování obtížnosti. Díky AI se hráči dostanou do situací, kdy budou muset řešit mnohem obtížnější operace. 

    Nejen obsah 

    AI není pochopitelně pouze služebníkem prvotního nastavení vývojářů. Od her budoucnosti se dá očekávat mnohem více. Už nyní víme, že AI umí generovat obsah neboli příběh jakékoli hry. Zastaví se ale tato funkce pouze u tohoto případu? Panuje přesvědčení, že bychom mohli díky AI vstoupit do světa, kde se bude obsah generovat v návaznosti na naši herní strategii a hráčské schopnosti. Někomu sice může tento případ znít jako píseň vzdálené budoucnosti, upřímně si ale řekněme, že tak dlouho to trvat nebude. 

    Verdikt 

    Možnosti, které AI hernímu průmyslu nabízí, jsou neomezené. Od formování procedurálně generovaného obsahu po revoluci v multiplayerových zážitcích a boji proti podvádění, AI se ukazuje být neocenitelným nástrojem pro posun hranic toho, co mohou hry nabídnout. Jak technologie pokračuje v evoluci, synergii mezi UI a herním průmyslem můžeme očekávat ještě více vzrušující a dynamičtější. 

    Sledujte nás na sítích

    Formát nadcházejícího mistrovství světa v League of Legends

    Do mistrovství světa v League of Legends 2024 zbývá už jen pár týdnů a vzrušení fanoušků i týmů dosahuje vrcholu. S blížícím se turnajem týmy urputně bojují o to, aby se kvalifikovaly a předvedly své dovednosti na mezinárodní scéně. Turnaj se bude konat v Evropě a společnost Riot Games potvrdila formát, který zachovává základní strukturu z předchozích let, ale zavádí několik strategických změn.

    Datum vydání odhaleno. Darkrai přichází do Pokémon UNITE

    Fanoušci Pokémon UNITE mohou konečně jásat nadšením. Darkrai se brzy připojí k týmu Pokémonů v této strategické hře. Bitvy se stanou děsivější než samotní Ghost-type Pokémoni. Zábava tak opět stoupne na vyšší úroveň, stejně jako vztah fanoušků a vývojářů hry. 

    Uzavřená beta verze hry Deadlock od společnosti Valve překonala hranici 100 000 souběžných hráčů

    Nejnovější hra od společnosti Valve, Deadlock, upoutala pozornost herní komunity a nedávno překonala hranici 100 000 souběžně hrajících hráčů. A to je v zatím jen uzavřené beta verzi. Hráči si pochvalují její jedinečnou kombinaci herních prvků, potenciál v esportu a zavedenou důvěru komunity ve společnost Valve.

    Dynamax přichází do Pokémon GO

    Nostalgie se vrací, Niantic představuje velkou událost Pokémon GO: GO Big. Tato událost přinese do kouzelného světa Pokémon GO Dynamax a Max Battles. Fanoušci jsou nadšení, čeká je mnoho hodin zábavy. 

    MOBA Honor of Kings má šanci změnit mobilní esportovou scénu

    Celosvětový debut hry Honor of Kings, který se uskutečnil 20. června 2024, upoutal pozornost herních nadšenců a vyvolal rozmach esportové scény, která slibuje pozvednout úroveň soutěží v mezinárodním měřítku. Honor of Kings je MOBA vyvinutá společností TiMi Studio Group a vydaná společností Tencent Games pro iOS a Android. Poprvé vyšla v Číně 26. listopadu 2015.

    Formát nadcházejícího mistrovství světa v League of Legends

    Do mistrovství světa v League of Legends 2024 zbývá už jen pár týdnů a vzrušení fanoušků i týmů dosahuje vrcholu. S blížícím se turnajem týmy urputně bojují o to, aby se kvalifikovaly a předvedly své dovednosti na mezinárodní scéně. Turnaj se bude konat v Evropě a společnost Riot Games potvrdila formát, který zachovává základní strukturu z předchozích let, ale zavádí několik strategických změn.

    Datum vydání odhaleno. Darkrai přichází do Pokémon UNITE

    Fanoušci Pokémon UNITE mohou konečně jásat nadšením. Darkrai se brzy připojí k týmu Pokémonů v této strategické hře. Bitvy se stanou děsivější než samotní Ghost-type Pokémoni. Zábava tak opět stoupne na vyšší úroveň, stejně jako vztah fanoušků a vývojářů hry. 

    Uzavřená beta verze hry Deadlock od společnosti Valve překonala hranici 100 000 souběžných hráčů

    Nejnovější hra od společnosti Valve, Deadlock, upoutala pozornost herní komunity a nedávno překonala hranici 100 000 souběžně hrajících hráčů. A to je v zatím jen uzavřené beta verzi. Hráči si pochvalují její jedinečnou kombinaci herních prvků, potenciál v esportu a zavedenou důvěru komunity ve společnost Valve.

    Dynamax přichází do Pokémon GO

    Nostalgie se vrací, Niantic představuje velkou událost Pokémon GO: GO Big. Tato událost přinese do kouzelného světa Pokémon GO Dynamax a Max Battles. Fanoušci jsou nadšení, čeká je mnoho hodin zábavy. 

    MOBA Honor of Kings má šanci změnit mobilní esportovou scénu

    Celosvětový debut hry Honor of Kings, který se uskutečnil 20. června 2024, upoutal pozornost herních nadšenců a vyvolal rozmach esportové scény, která slibuje pozvednout úroveň soutěží v mezinárodním měřítku. Honor of Kings je MOBA vyvinutá společností TiMi Studio Group a vydaná společností Tencent Games pro iOS a Android. Poprvé vyšla v Číně 26. listopadu 2015.

    6 KOMENTÁŘE

    Comments are closed.