Více
    30.2 C
    Czech
    Sobota 27. července 2024

    Herní svět se zásadně promění. Postará se o to revoluční umělá inteligence 

    Umělá inteligence, obecně označovaná jako „AI“, se začíná propisovat do různých odvětví našeho civilizovaného světa. Kde se zastaví? Touto otázkou se nemá cenu zabývat. Nás bude dnes zajímat, jak se změní herní svět, až si ho AI vezme do parády. Jak se promění hráčský zážitek a bude se jednat o cestu k lepšímu? Doufáme, že můžeme očekávat novou vlnu dynamických zážitků. 

    Umělá inteligence není v herním světě zase tolik neznámá. Všichni jsme někdy přišli do kontaktu s postavami, které byly řízeny centrálním počítačem. Mohli jsme si zahrát šachy nebo se potichu plížit nepřátelským územím. S příchodem novodobé AI se ale pravidla zásadně změní. Umělá inteligence už totiž nebude pouze plnit předepsané algoritmy, ale zvládne se je učit a dále vyvíjet. Jako hráči tak budeme moci očekávat daleko více dynamický zážitek v prostředí, kde si postavy žijí, s trochou nadsázky, vlastním životem. 

    Příklady využití AI 

    Pro příklad toho, jak se dá AI využít, nemusíme chodit daleko. Už nyní ji používá například TikTok. V jeho editorské aplikaci CapCut se s umělou inteligencí, která je schopná učit se novým věcem, setkáme velice rychle. Podobné principy dokážou vnést do hry daleko více složité chování centrálního počítače. Nejsme tedy odkázáni pouze na umělé navyšování obtížnosti. Díky AI se hráči dostanou do situací, kdy budou muset řešit mnohem obtížnější operace. 

    Nejen obsah 

    AI není pochopitelně pouze služebníkem prvotního nastavení vývojářů. Od her budoucnosti se dá očekávat mnohem více. Už nyní víme, že AI umí generovat obsah neboli příběh jakékoli hry. Zastaví se ale tato funkce pouze u tohoto případu? Panuje přesvědčení, že bychom mohli díky AI vstoupit do světa, kde se bude obsah generovat v návaznosti na naši herní strategii a hráčské schopnosti. Někomu sice může tento případ znít jako píseň vzdálené budoucnosti, upřímně si ale řekněme, že tak dlouho to trvat nebude. 

    Verdikt 

    Možnosti, které AI hernímu průmyslu nabízí, jsou neomezené. Od formování procedurálně generovaného obsahu po revoluci v multiplayerových zážitcích a boji proti podvádění, AI se ukazuje být neocenitelným nástrojem pro posun hranic toho, co mohou hry nabídnout. Jak technologie pokračuje v evoluci, synergii mezi UI a herním průmyslem můžeme očekávat ještě více vzrušující a dynamičtější. 

    Sledujte nás na sítích

    Tajemství hodnoty skinů v CS2

    Trh s virtuálními předměty v Counter-Strike 2 je živým organismem, kde cena skinů neustále kolísá. Co ovlivňuje jejich hodnotu? Hlavní roli hrají vzácnost a stav, ale není to zdaleka vše. Co dělá jeden skin dražším než druhý? CS2 disponuje rozlehlým trhem, kde se se skiny obchoduje. Proč ale tyto faktory hrají v obchodování skinů v CS2 takovou roli?

    Skupiny VCT v Soulu odhaleny. Na balíček Champions 2024 si musíme počkat

    Organizátoři oznámili rozdělení týmů do skupin pro turnaj VCT 2024, který se odehraje v Soulu. Fanoušci Valorantu by měli zbystřit. Již 1. srpna se v jihokorejském Soulu rozpoutá epická bitva o titul mistra světa. Turnaj VCT 2024 shromáždí 16 nejlepších týmů z celého světa, aby se utkaly v napínavých zápasech plných adrenalinu a strategických tahů. 

    Loď v lahvi ve Fortnite. Je tu nová zbraň 

    Představme si, že bychom mohli v Fortnite uprostřed souboje přivolat obří loď, která zároveň funguje jako zbraň. S novou Mytickou zbraní Loď v lahvi je to teď možné. Jak přesně tato novinka funguje a jak se k ní můžeme dostat? 

    Nový agent 26 dorazí do Valorantu

    Agent 26, o které se zatím šeptá pod kódovým jménem Sherry, pravděpodobně posílí řady útočníků světově proslulé střílečky. Podívejme se, co víme o datu vydání agenta 26 ve Valorantu.

    CS:GO dobyl online herní svět

    Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) od Valve se stal dominantní silou v online hraní. Tato multiplayerová first-person střílečka vydaná v roce 2012 si získala srdce milionů hráčů po celém světě a zásadně ovlivnila esportové prostředí. Jak je možné, že se dostala tato hra do popředí světového hraní? 

    Tajemství hodnoty skinů v CS2

    Trh s virtuálními předměty v Counter-Strike 2 je živým organismem, kde cena skinů neustále kolísá. Co ovlivňuje jejich hodnotu? Hlavní roli hrají vzácnost a stav, ale není to zdaleka vše. Co dělá jeden skin dražším než druhý? CS2 disponuje rozlehlým trhem, kde se se skiny obchoduje. Proč ale tyto faktory hrají v obchodování skinů v CS2 takovou roli?

    Skupiny VCT v Soulu odhaleny. Na balíček Champions 2024 si musíme počkat

    Organizátoři oznámili rozdělení týmů do skupin pro turnaj VCT 2024, který se odehraje v Soulu. Fanoušci Valorantu by měli zbystřit. Již 1. srpna se v jihokorejském Soulu rozpoutá epická bitva o titul mistra světa. Turnaj VCT 2024 shromáždí 16 nejlepších týmů z celého světa, aby se utkaly v napínavých zápasech plných adrenalinu a strategických tahů. 

    Loď v lahvi ve Fortnite. Je tu nová zbraň 

    Představme si, že bychom mohli v Fortnite uprostřed souboje přivolat obří loď, která zároveň funguje jako zbraň. S novou Mytickou zbraní Loď v lahvi je to teď možné. Jak přesně tato novinka funguje a jak se k ní můžeme dostat? 

    Nový agent 26 dorazí do Valorantu

    Agent 26, o které se zatím šeptá pod kódovým jménem Sherry, pravděpodobně posílí řady útočníků světově proslulé střílečky. Podívejme se, co víme o datu vydání agenta 26 ve Valorantu.

    CS:GO dobyl online herní svět

    Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) od Valve se stal dominantní silou v online hraní. Tato multiplayerová first-person střílečka vydaná v roce 2012 si získala srdce milionů hráčů po celém světě a zásadně ovlivnila esportové prostředí. Jak je možné, že se dostala tato hra do popředí světového hraní? 

    6 KOMENTÁŘE

    Comments are closed.