Více
    20.5 C
    Czech
    Neděle, 26 června, 2022

    Elitní tým hlásí zajímavého partnera! Kombinujeme dvě největší vášně fanoušků: jídlo a hry

    DOPORUČUJEME

    NEJČTENĚJŠÍ

    Aby přední světoví lídři scény e-sportu lanařili mezi své partnery slavné společnosti, je celkem běžné. A moc dobře o tom ví také hongkongský výběr Talon Esports. Ten se nově spřáhl s firmou KFC, tedy řetězcem rychlého občerstvení. Důvod? Tak ten si poslechněte. Vyjádření vedení týmu vás minimálně rozesměje.

    Na asijském poli patří Talon Esports mezi vzrůstající velikány. Výběr sice vznikl teprve před čtyřmi lety, už má ale za sebou úspěchy a velkou pozornost na sebe poutá zejména sestava pro League of Legends. Talon totiž už nějaký pátek spolupracuje s o dost zvučnějším Paris Saint-Germain.

    PSG Talon. Tak zní název slavného týmu, který se vloni ukázal i třeba na WORLDS. Žádnou velkou parádu tam sice nepředvedl, už jen postup na mistrovství světa se ale může řadit mezi vítězství. Talon se dere mezi světovou elitu, s čímž se pojí také shánění sponzorů.

    Od nového ročníku bude mít Talon na dresech logo KFC. Řetězec rychlého občerstvení se těší velké oblibě hlavně mezi mladšími, které jistě mimo jiné zajímají i počítačové hry. To moc dobře oba aktéři vědí, domluvili se tak na spolupráci.

    „Náš tým i fanoušky KFC dobře znají a mají ho rádi. Chceme tak zkombinovat a naservírovat fanouškům dvě jejich největší vášně: jídlo a hry. Navíc tím nejpohodlnějším a nejzajímavějším možným způsobem,“ nechal se slyšet generální ředitel týmu Sean Zhang.

    Jídlo a hry? Tak na to slyší asi většina příznivců e-sportu. V poslední době se ale často probírá také zdraví profesionálních hráčů, čemuž nezdravé KFC asi moc nepomůže. „Doufáme, že si zákazníci KFC a fanoušci dtac Talon užijí po celý rok díky naší spolupráci nové vzrušující zážitky a aktivity,“ hlásí na druhé straně Sakechai Choomuenwai, viceprezident thajských poboček KFC.

    Někteří tvrdí, že Talon bude prostřednictvím KFC nabádat své fanoušky k nezdravému stravování. Samotný hongkongský výběr ale nic podobného neřeší a hledí si svého. „Další silnou známkou toho, jakým směrem se jako organizace ubíráme, je, že se k nám přidala jedna z nejznámějších značek na světě,“ dodal ředitel Talonu.

    Sledujte nás na sítích

    NEJNOVĚJŠÍ