Pokračování jedné z nejslavnějších her na světě Counter-strike 2 zrovna ovace nesklízí. Nyní to ovšem vypadá, že vývojáři začínají napravovat chyby. Herní svět se potýká s faktem, že CS2 není tak úspěšnou hrou, jak si společnost Valve představovala. Místo nabírání nové armády fanoušků jich mnoho opustilo řady. Zdá se ale, že firma Valve začíná napravovat škody.
Ve světě rychlého a soutěživého herního prostředí mohou i ty nejmenší detaily významně ovlivnit výkon hráče. Oleksandr „s1mple“ Kostyljev, legendární hráč v komunitě hry Counter-Strike, nedávno změnil svůj pohled na CS2 a vyjádřil obdiv k zdánlivě drobnému, ale hratelně zásadnímu prvku. Jedná se o naprosto šokující zprávu. Tato esportová hvězda se totiž kdysi nechala slyšet, že s CS2 už nechce mít nic společného. Hráč s1imple upozorňoval mimo jiné na množství chyb, které razantně kazily zážitek z hry.
Vyjádřil se s1mple
Když se hra Counter-strike 2 dostala poprvé v září tohoto roku na veřejnost, s1mple se neudržel a označil pokračování slavného předchůdce za „sh*t“. Vyzval zároveň mnoho hráčů, aby se hraní Counter-strike 2 vyhnuli alespoň první tři měsíce. Poté už by snad mohla být hra na přijatelné úrovni hratelnosti. Jeho následné soutěžní pauzy podnítily spekulace, že si za špatnou optimalizací CS2 stojí. Nicméně, nedávné události naznačují opak, protože s1mple se vrátil do arény CS2.
Během nedávného streamu s1mple zdůraznil konkrétní prvek, který si v jeho očích zasloužil pozornost – vylepšené oznámení o granátech. V CS2 nejsou tato oznámení pouze jasnější, ale také vizuálně intuitivnější. Umožňují tak hráčům bezproblémově sledovat výbušniny a pohyb po mapě.
Barvy hrají roli
Jedním z hlavních vylepšení v CS2 jsou barevně kódovaná oznámení o granátech. Na rozdíl od svého předchůdce používá CS2 strategické barvy pro každý typ granátu. Jméno osoby, která granát hodila, se objevuje v tmavě modré barvě a název granátu je odlišen následovně: HE = červená, Flashbang = bílá, Incendiary = žlutá a Smoke = světle zelená.
Verdikt
Význam tohoto zdánlivě malého aktualizačního prvku se ukazuje v kontextu soutěžního hraní jako zcela zásadní. Předejde se tak mnoha spekulacím a zbytečným rozbrojům během turnaje. Závěrem je potřeba říci, že uznání ze strany hráče s1mple jasně ukazuje fakt, že v esportovém světě je důležité neustále posouvat limity a zlepšovat. Zdá se, že to společnost Valve pochopila.