Ráno 1. prosince společnost Riot Games vypustila bombu, kterou očekával prakticky každý hráč hry VALORANT. Chamber se v nadcházejícím patchi 5.12 dočká obrovského množství masivních změn, přičemž budou aktualizovány všechny jeho schopnosti.
Na první pohled to vypadá na nerfování napříč celým spektrem. Ultimátka Tour De Force střílí pomaleji, pistoli Headhunter nemůžete spamovat se stejnou přesností a efekt Slow u ultimátky i Trademark byl snížen.
Největší změny se týkají Rendezvous a Trademark. U Rendezvous umístí Chamber jednu jedinou kotvu, ke které se lze teleportovat, když je v dosahu, a u Trademarku bylo přidáno omezení dosahu. Průměr kotvy byl zvětšen z 15 metrů na 26 metrů, ale celková vzdálenost, na kterou se nyní Chamber může teleportovat, se výrazně snížila.
Nejsou to však výhradně nerfy, které zasáhly Chamber. Již neexistuje výškové omezení aktivace teleportu, což znamená, že hráči mohou vylézt na bedny nebo jiná vyvýšená místa a stále se teleportovat zpět ke kotvě. Kromě toho lze nyní Trademark odvolat uprostřed kola, aniž by bylo nutné mít ho na dohled, a znovu ho nasadit po 30sekundovém cooldownu. Zvýšilo se také Trademarkovo zdraví.
Je Chamber stále dobrý?
Chamber bude bezpochyby stále vlivným prostředkem v metě. Ale už není tak absurdně silný, aby dokázal ovládnout zápas.
Se současným přístupem k Rendezvous se dvěma kotvami si hráči s Chamberem mohli dovolit hrát bezstarostněji tím, že se vydali do ultraagresivních úhlů a pod ně pustili kotvu, aby se teleportovali do bezpečí, daleko od soupeřů, kteří chtějí trestat nebo obchodovat. Tento styl je po těchto změnách stále přítomen, ale lze ho snadněji trestat, protože se může teleportovat jen na mnohem kratší vzdálenost. A je to vyváženo tím, že hráči Chambera nyní mohou díky odstraněnému výškovému omezení zaujmout nové zvýšené úhly.
Trademark by se měl dočkat zcela nového využití. Omezení jeho dosahu nyní znamená, že nepřátelští hráči, kteří objeví Trademark, mohou předat, že Chamber musí být blízko. Možnost odvolat a nahradit Trademark však umožňuje Chamberovi umístit ho na začátku kola, aby se omezila agrese, a pak ho umístit jinam ke konci kola, aby se posílily posty nebo obrana proti popravám.
Chamber by měl být stále hojně využíván, ale produkce, kterou jsou hráči Chambera zvyklí poskytovat, zejména pokud jde o získávání úvodních zabití, by mohla utrpět.