Co bude dál se studiem Sucker Punch Productions, které má za sebou úspěšnou sérii Ghost of Tsushima a čerstvou novinku Ghost of Yotei? Podle šéfa a spoluzakladatele Briana Fleminga se fanoušci nemusí těšit na lavinu nových her. Studio totiž zůstane „single-project“ – tedy zaměřené vždy jen na jeden titul v daný čas.
Podle IGN Fleming otevřeně vysvětlil, proč Sucker Punch neplánuje rozšiřovat svůj záběr, ani když má k dispozici silnou podporu od Sony. „Ať už se rozhodneme pokračovat v sérii Ghost, nebo se vrátíme ke Sly Cooperovi, rozhodnutí je vždy limitované naší filozofií — chceme si uchovat soustředění a čas na ladění detailů,“ uvedl.
„Pokud bychom uměli žonglovat se čtyřmi projekty, měli bychom už hotový remaster, dělali bychom něco pro fanoušky a zároveň připravovali novou hru. Ale my umíme dělat jen jednu věc. Takže to musí být ta nejlepší možná volba,“ dodal.
Fleming dále přiznal, že každé rozhodnutí o nové hře je pro studio zásadní. „Máme spoustu nápadů, ale vždy můžeme realizovat jen jeden – a to zhruba jednou za pět let. Takže ten výběr je skoro jako rozhodování o vysoké škole – jednou za pět let si zvolíte svůj směr.“
Sucker Punch má z čeho vybírat
Fanoušci okamžitě začali spekulovat, co bude tím „jediným projektem“. Fleming sice neprozradil žádné detaily, ale naznačil několik možností. Jednou z nich by mohl být další díl Ghost of Tsushima / Yotei, který by uzavřel trilogii – koncept, který Sony tradičně podporuje.
Další možností je návrat klasických sérií, jako je Sly Cooper, po kterém komunita volá už roky. Nebo by studio mohlo znovu oživit inFamous, jednu z ikonických značek éry PlayStation 3, která by si v moderní podobě určitě našla své místo. Zatím ale Fleming trvá na tom, že další hra přijde až po roce 2026, kdy vyjde plánované rozšíření Ghost of Yotei: Legends zaměřené na multiplayer.
Fanoušci chtějí víc, studio zůstává nohama na zemi
I když se část komunity dožaduje remasterů starších titulů, Fleming naznačil, že na to zkrátka nejsou kapacity. „Kdybychom uměli žonglovat se čtyřmi projekty, remaster by byl hotový,“ řekl s nadsázkou. „Ale my máme jen jeden pokus – a ten musí stát za to.“
Jeho přístup potvrzuje dlouhodobou filozofii studia: kvalita nad kvantitou. Právě ten přinesl Sucker Punch mimořádný úspěch s Ghost of Tsushima, který si získal kritiky i hráče po celém světě a stal se jednou z nejprodávanějších exkluzivit PlayStationu.