Více
    19.1 C
    Czech
    Pátek 19. července 2024

    Sponzoring v esportu! Cloud9 se dohodl s Pumou, tým Udinese s firmou BenQ

    To, že se okolo počítačových her točí velká pozornost, už mnozí zjistili. I proto se velcí světoví hráči na poli firem rozhodli, že do esportu vloží své peníze. Poslední hlasité kroky učinily zejména dvě společnosti. Novým sponzorem Cloudu9 se stala Puma, esportový tým Udinese Calcio bude nově dotovat BenQ.

    Jeden z nejznámějších výběrů v Severní Americe – Cloud9 – oznámil, že nová kolekce sportovní značky Puma bude úzce souviset právě s jeho modrobílými barvami. Něco podobného bylo k vidění už před rokem. Tehdy se oba radovali z velkého úspěchu, na základě čeho se rozhodli učinit podobné kroky i letos.

    Nové tenisky, trička, mikiny nebo batohy si teď budou moct fanoušci Cloudu9 zakoupit spolu se známým logem pumy. Od dnešního dne budou věci pro „domácí i na velké scéně hrající hráče“ možné získat na oficiálních stránkách firmy Puma i týmu Cloud9. Očekává se ale, že se zboží dostane třeba také do řetězce Footlocker.

    Zajímavou spolupráci oznámil také celek Udinese. Do jeho esportové oddělení zainvestovala tchajwanská firma BenQ. Italská pobočka zajistila krajanům ze sportovního odvětví sluchátka, hrací konzole i nejnovější monitory. Všechno by se mělo využívat při turnajích, které se uskuteční přímo na stadionu Dacia, kde hrají své domácí zápasy fotbalisté Udinese Calcio.

    „Partnerství BenQ a Udinese eSports je pro naši společnost velmi prestižním milníkem. V této oblasti se nám už nějakou dobu daří a i díky tomu se nám podařilo poskytnou týmu naše nové monitory MOBIUZ vybavené nejinovativnější a nejpokročilejší technologií dostupnou na dnešním trhu. Ty umožní maximalizovat výkon Udinese eSports na turnajích v Dacia aréně,“ uvedl Giacomo Rocchi, ředitel prodeje a marketingu společnosti BenQ Italy.

    Zpráva pro esport je tak jednoznačná. Má potenciál a firmy se do něj nebojí vložit svůj kapitál. Snad tomuto odvětví v růstu pomohou. 

    Sledujte nás na sítích

    CS:GO dobyl online herní svět

    Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) od Valve se stal dominantní silou v online hraní. Tato multiplayerová first-person střílečka vydaná v roce 2012 si získala srdce milionů hráčů po celém světě a zásadně ovlivnila esportové prostředí. Jak je možné, že se dostala tato hra do popředí světového hraní? 

    Saúdská Arábie bude v roce 2025 pořádat první olympijské hry v esportu

    Mezinárodní olympijský výbor (MOV) navázal spolupráci s Národním olympijským výborem (NOV) Saúdské Arábie a v roce 2025 uspořádá vůbec první olympijské hry v esportu. Saúdská Arábie se svými zkušenostmi a živou esportovou komunitou je připravena přivítat tuto inovativní mezinárodní sportovní událost.

    Profesionální hráč hry Apex Legends obdržel z turnaje výhru 100 000 dolarů místo zamýšlených 2000

    V soutěži ALGS byly omylem vyplaceny statisíce dolarů špatným hráčům. Některým soutěžícím byla zaslána nesprávná výše výhry, části byla vyplacena nedostatečná částka a jiní omylem zase obdrželi výrazně vyšší částku. Tato chyba vyvolala mezi dotčenými hráči zmatek a nejistotu. Společnost EA dostala několik žádostí o vysvětlení, ale na odpověď se stále čeká.

    Kapitán Jack Sparrow vyplouvá na Fortnite

    Fortnite se brzy spojí s legendárními Piráty z Karibiku a hráči už netrpělivě čekají, až si budou moct pořídit skin na kapitána Jacka Sparrowa. Jedná se o průlom, který ocení mnoho fanoušků hry. Co zatím víme o tomto crossoveru a jeho oblečeních? 

    V Saúdské Arábii začíná Esports World Cup, ale ne bez kontroverzí

    Fanoušci esportu se nedočkavě shromažďují v Rijádu na turnaji Esports World Cup, kde se hraje o ceny v hodnotě přes 60 milionů dolarů. Akce sice sjednocuje hráče z celého světa, ale čelí kritice kvůli vazbám na Saúdskou Arábii a "sportwashing" (využití sportu k odvedení pozornosti veřejnosti od neetického chování). Organizátoři turnaj obhajují jako klíčový pro růst tohoto odvětví. Značky, od herních gigantů, jako je Tencent, až po neendemické sponzory, jako jsou Adidas a Sony, využívají příležitosti ke strategickému partnerství a zviditelnění na vzkvétajícím trhu s esportem.

    CS:GO dobyl online herní svět

    Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) od Valve se stal dominantní silou v online hraní. Tato multiplayerová first-person střílečka vydaná v roce 2012 si získala srdce milionů hráčů po celém světě a zásadně ovlivnila esportové prostředí. Jak je možné, že se dostala tato hra do popředí světového hraní? 

    Saúdská Arábie bude v roce 2025 pořádat první olympijské hry v esportu

    Mezinárodní olympijský výbor (MOV) navázal spolupráci s Národním olympijským výborem (NOV) Saúdské Arábie a v roce 2025 uspořádá vůbec první olympijské hry v esportu. Saúdská Arábie se svými zkušenostmi a živou esportovou komunitou je připravena přivítat tuto inovativní mezinárodní sportovní událost.

    Profesionální hráč hry Apex Legends obdržel z turnaje výhru 100 000 dolarů místo zamýšlených 2000

    V soutěži ALGS byly omylem vyplaceny statisíce dolarů špatným hráčům. Některým soutěžícím byla zaslána nesprávná výše výhry, části byla vyplacena nedostatečná částka a jiní omylem zase obdrželi výrazně vyšší částku. Tato chyba vyvolala mezi dotčenými hráči zmatek a nejistotu. Společnost EA dostala několik žádostí o vysvětlení, ale na odpověď se stále čeká.

    Kapitán Jack Sparrow vyplouvá na Fortnite

    Fortnite se brzy spojí s legendárními Piráty z Karibiku a hráči už netrpělivě čekají, až si budou moct pořídit skin na kapitána Jacka Sparrowa. Jedná se o průlom, který ocení mnoho fanoušků hry. Co zatím víme o tomto crossoveru a jeho oblečeních? 

    V Saúdské Arábii začíná Esports World Cup, ale ne bez kontroverzí

    Fanoušci esportu se nedočkavě shromažďují v Rijádu na turnaji Esports World Cup, kde se hraje o ceny v hodnotě přes 60 milionů dolarů. Akce sice sjednocuje hráče z celého světa, ale čelí kritice kvůli vazbám na Saúdskou Arábii a "sportwashing" (využití sportu k odvedení pozornosti veřejnosti od neetického chování). Organizátoři turnaj obhajují jako klíčový pro růst tohoto odvětví. Značky, od herních gigantů, jako je Tencent, až po neendemické sponzory, jako jsou Adidas a Sony, využívají příležitosti ke strategickému partnerství a zviditelnění na vzkvétajícím trhu s esportem.