Více
    19.1 C
    Czech
    Pátek 19. července 2024

    Fanoušci Apexu, radujte se – Respawn podle leaků plánuje nové odměny z hodnocených zápasů

    Zdá se, že společnost Respawn Entertainment konečně vyslyšela prosby hráčů, protože zjevné úniky informací odhalily, že vývojáři připravují nové odměny pro hráče Apexu na konci sezóny.

    Úniky informací, které se objevily na subredditu Apex Uncovered 28. července prostřednictvím příspěvku, na němž se podílel prominentní dataminer Osvaldatore, odhalily rozsah přepracování hodnostních odměn před spuštěním 18. sezóny 8. srpna.

    Zvěsti naznačují, že Skydive Traily budou odstraněny a zpřístupněny v obchodě, zatímco hodnocené odměny budou změněny na upravitelné optiky ADS, které se liší v závislosti na hodnosti, které hráč dosáhne. Zkušený fanoušek upozornil, že Respawn měl stejný nápad už ve druhé a třetí sezóně v roce 2019 – ale z neznámého důvodu vývojáři tuto změnu nikdy neprovedli.

    Os: Optics will most likely replace trails as ranked rewards
    by u/AnApexPlayer in ApexUncovered

    Na otázku, jak by mohla vypadat optika, se Osvaldatore zapojil do diskuse a odkázal na koncept, který unikl před třemi lety. Komentáře k této změně se dost rozcházejí: jeden z hráčů není přesvědčen, že vlastní optika je dostatečnou motivací k vylepšení hodnosti, zatímco jiní se domnívají, že aktualizace je odváděním pozornosti a že Respawn odstraněním sky trailů zakrývá “chyby” a problémy s matchmakingem Apexu.

    Navíc se hráči zlobí na nefunkční systém matchmakingu – podle zpráv nacházejí Gold hráči v lobby Diamond nebo Master – a zájem o titul klesl na minimum. Ačkoli není neobvyklé, že počet hráčů v průběhu sezóny klesá, v 17. sezóně se podle SteamCharts počet hráčů propadl.

    V této fázi nebyla žádná z těchto zvěstí společností Respawn potvrzena. Jelikož je však 18. sezóna za rohem, je možné, že o změnách v hodnocení uslyšíme spíše dříve než později. Zatím by jsme měli čekat na oficiální oznámení od společnosti Respawn.

    Sledujte nás na sítích

    CS:GO dobyl online herní svět

    Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) od Valve se stal dominantní silou v online hraní. Tato multiplayerová first-person střílečka vydaná v roce 2012 si získala srdce milionů hráčů po celém světě a zásadně ovlivnila esportové prostředí. Jak je možné, že se dostala tato hra do popředí světového hraní? 

    Saúdská Arábie bude v roce 2025 pořádat první olympijské hry v esportu

    Mezinárodní olympijský výbor (MOV) navázal spolupráci s Národním olympijským výborem (NOV) Saúdské Arábie a v roce 2025 uspořádá vůbec první olympijské hry v esportu. Saúdská Arábie se svými zkušenostmi a živou esportovou komunitou je připravena přivítat tuto inovativní mezinárodní sportovní událost.

    Profesionální hráč hry Apex Legends obdržel z turnaje výhru 100 000 dolarů místo zamýšlených 2000

    V soutěži ALGS byly omylem vyplaceny statisíce dolarů špatným hráčům. Některým soutěžícím byla zaslána nesprávná výše výhry, části byla vyplacena nedostatečná částka a jiní omylem zase obdrželi výrazně vyšší částku. Tato chyba vyvolala mezi dotčenými hráči zmatek a nejistotu. Společnost EA dostala několik žádostí o vysvětlení, ale na odpověď se stále čeká.

    Kapitán Jack Sparrow vyplouvá na Fortnite

    Fortnite se brzy spojí s legendárními Piráty z Karibiku a hráči už netrpělivě čekají, až si budou moct pořídit skin na kapitána Jacka Sparrowa. Jedná se o průlom, který ocení mnoho fanoušků hry. Co zatím víme o tomto crossoveru a jeho oblečeních? 

    V Saúdské Arábii začíná Esports World Cup, ale ne bez kontroverzí

    Fanoušci esportu se nedočkavě shromažďují v Rijádu na turnaji Esports World Cup, kde se hraje o ceny v hodnotě přes 60 milionů dolarů. Akce sice sjednocuje hráče z celého světa, ale čelí kritice kvůli vazbám na Saúdskou Arábii a "sportwashing" (využití sportu k odvedení pozornosti veřejnosti od neetického chování). Organizátoři turnaj obhajují jako klíčový pro růst tohoto odvětví. Značky, od herních gigantů, jako je Tencent, až po neendemické sponzory, jako jsou Adidas a Sony, využívají příležitosti ke strategickému partnerství a zviditelnění na vzkvétajícím trhu s esportem.

    CS:GO dobyl online herní svět

    Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) od Valve se stal dominantní silou v online hraní. Tato multiplayerová first-person střílečka vydaná v roce 2012 si získala srdce milionů hráčů po celém světě a zásadně ovlivnila esportové prostředí. Jak je možné, že se dostala tato hra do popředí světového hraní? 

    Saúdská Arábie bude v roce 2025 pořádat první olympijské hry v esportu

    Mezinárodní olympijský výbor (MOV) navázal spolupráci s Národním olympijským výborem (NOV) Saúdské Arábie a v roce 2025 uspořádá vůbec první olympijské hry v esportu. Saúdská Arábie se svými zkušenostmi a živou esportovou komunitou je připravena přivítat tuto inovativní mezinárodní sportovní událost.

    Profesionální hráč hry Apex Legends obdržel z turnaje výhru 100 000 dolarů místo zamýšlených 2000

    V soutěži ALGS byly omylem vyplaceny statisíce dolarů špatným hráčům. Některým soutěžícím byla zaslána nesprávná výše výhry, části byla vyplacena nedostatečná částka a jiní omylem zase obdrželi výrazně vyšší částku. Tato chyba vyvolala mezi dotčenými hráči zmatek a nejistotu. Společnost EA dostala několik žádostí o vysvětlení, ale na odpověď se stále čeká.

    Kapitán Jack Sparrow vyplouvá na Fortnite

    Fortnite se brzy spojí s legendárními Piráty z Karibiku a hráči už netrpělivě čekají, až si budou moct pořídit skin na kapitána Jacka Sparrowa. Jedná se o průlom, který ocení mnoho fanoušků hry. Co zatím víme o tomto crossoveru a jeho oblečeních? 

    V Saúdské Arábii začíná Esports World Cup, ale ne bez kontroverzí

    Fanoušci esportu se nedočkavě shromažďují v Rijádu na turnaji Esports World Cup, kde se hraje o ceny v hodnotě přes 60 milionů dolarů. Akce sice sjednocuje hráče z celého světa, ale čelí kritice kvůli vazbám na Saúdskou Arábii a "sportwashing" (využití sportu k odvedení pozornosti veřejnosti od neetického chování). Organizátoři turnaj obhajují jako klíčový pro růst tohoto odvětví. Značky, od herních gigantů, jako je Tencent, až po neendemické sponzory, jako jsou Adidas a Sony, využívají příležitosti ke strategickému partnerství a zviditelnění na vzkvétajícím trhu s esportem.