Plánované propojení mezi světem Hitmana a novou hrou MindsEye se odkládá na neurčito. Studio Build a Rocket Boy zároveň varuje, že aktualizací bude do budoucna méně, a to i kvůli vnitřním problémům.
Ještě v červnu se hráči těšili na crossoverovou misi, která měla přinést slavného Agenta 47 do futuristického světa Redrock City. Mise měla původně vyjít v červenci, ale podle nového prohlášení na oficiálním webu MindsEye se vše odkládá na neurčito. „Omlouváme se, ale mise Hitman x MindsEye, která měla původně vyjít v červenci, byla odložena. Těšíme se, až tento vzrušující crossover vydáme, až přijde ten správný čas,“ uvedli podle IGN vývojáři.
Zároveň přiznali, že aktualizace budou nadále vycházet méně často, ale s cílem, aby každá z nich přinesla „smysluplnější změny“. Na srpen a září sice ještě menší patche plánují, ty se však zaměří jen na opravy bugů a optimalizaci výkonu, nikoli na nový obsah.
MindsEye: velká očekávání, tvrdý dopad
Hra MindsEye měla být dalším velkým hitem, a to hlavně díky tomu, že za ní stojí tým bývalých vývojářů z Rockstar North – včetně Leslieho Benziese, spolutvůrce GTA. Vydavatelem je navíc IO Interactive, tedy stejné studio, které stojí za sérií Hitman. Tím vznikl i prostor pro crossover mezi oběma hrami.
Realita však dopadla úplně jinak. MindsEye byl při vydání zcela rozbitý – trpěl na špatnou optimalizaci, pády hry, objevovaly závažné bugy a problémy se stabilitou. Recenze byla neúprosná a na Steamu se rychle začala hromadit vlna negativních komentářů.
Navíc došlo ke zrušení sponzorovaných streamů a mnozí hráči začali hromadně žádat o vrácení peněz. Situace se dostala do bodu, kdy začátkem července firma poslala svým zaměstnancům e-maily s upozorněním na možné hromadné propouštění. Build a Rocket Boy má přitom kolem 300 pracovníků.
Co bude dál?
Momentálně není jasné, kdy (a zda vůbec) se crossover s Agentem 47 vrátí do plánu. Vývojáři tvrdí, že chtějí dál opravovat chyby a stabilizovat hru, ale fanoušci i hráči zůstávají skeptičtí. Z projektu, který měl být novou metou pro open-world akční hry, se zatím stává varování o tom, co se stane, když velká jména nestačí.