Více
    9.1 C
    Czech
    Středa 29. března 2023

    Twitch oznamuje plán na další zvýhodnění streamerů

    Společnost Twitch nedávno na Twitteru oznámila aktualizaci svého plánu pro rok 2023, v němž se zaměřuje především na zapojení a zvýšení příjmů streamerů. Tato zpráva pochází přímo od Toma Verrilliho, produktového ředitele společnosti, a Mikea Mintona, ředitele pro monetizaci společnosti.

    Jako jedna z největších streamovacích stránek na světě se v poslední době fanoušci zabývali některými z klíčových slabin, mezi které patřily reklamy a příjmy pro streamery. Věci jako pre-roll reklamy – reklamy, které se objeví hned po naladění streamera – frustrovaly diváky napříč internetem.

    Změny reklam jsou prioritou

    Zaprvé se mění program Ads Incentive, který nyní dostává žádosti od komunity Twitche. Můžete se do něj přihlásit, a jakmile se do něj zapojíte, budete mít nad reklamami ve svých streamech větší kontrolu. Spolu s tím přijdou i aktualizace Správce reklam, který nyní streamerům poskytne více nástrojů, jak zjistit, kdy se reklamy objeví, místo toho, aby to bylo překvapení s malou znalostí toho, kdy se objeví.

    Pokud jde o již zmíněné pre-rolly, nyní platí, že pokud streameři odvysílají minimálně tři minuty reklam za hodinu, pre-rolly budou vypnuty. Také formát obraz v obraze se nyní bude vztahovat na většinu pre-roll reklam. Fanoušci budou také více upozorňováni na blížící se reklamy a získají možnost odložení reklamy uprostřed rolí.

    A konečně, plán počítá s fanoušky, kteří nechtějí reklamy na Twitchi, protože systém Twitch Turbo bude nyní od roku 2023 dostávat více aktualizací.

    Více možností příjmu

    Také v této aktualizaci se tým podrobně zabýval způsoby, jak zlepšit příjmy pro streamery. Jedním z klíčových příkladů jsou akce jako “Subtember”, což je akce, kdy je předplatné během září za poloviční cenu. V příspěvku jsou zmíněny další přizpůsobené místní iniciativy – další akce, které mohou pomoci zvýšit sledovanost a navíc poskytnout divákům další potenciální výhody. Kromě toho příspěvek konkrétně zmiňuje “experimentování s personalizovanými slevami na základě chování diváků, aby se lépe inspirovala podpora streamerů”.

    Další klíčovou možností potenciálního příjmu je cíl vylepšit tu, která již existuje: sponzoring. Twitch chce začít s několika málo sponzory a nakonec jich rozšířit více, aby zlepšil sponzoring na kanálech streamerů. Jedná se například o skiny kanálů, grafiku, nad chatem a na více místech napříč kanály.

    Sledujte nás na sítích

    OG si nejspíše svou snovou výhrou zachránili místo v první divizi DPC

    Tým OG se až do tohoto kola nacházel v neuvěřitelně zoufalé situaci v žebříčku Dota Pro Circuit 2023. Díky svým výkonům je dělila jedna prohra v sérii Dota 2 od sestupu do druhé divize s bilancí 1-4.

    Counter-Strike 2 se možná dočká barevných smoků

    Kouř ve hře Counter-Strike 2 je pro každou stranu mírně zabarvený, ale podle úniků informací by společnost Valve mohla v budoucnu s barvami kouře vyrukovat. Pokud jste si nevšimli, kouřovky ve hře Counter-Strike 2 se liší pro CT a Ts. Pro stranu CT je kouř mírně namodralý, zatímco kouř pro T je prašnější.

    OG si nejspíše svou snovou výhrou zachránili místo v první divizi DPC

    Tým OG se až do tohoto kola nacházel v neuvěřitelně zoufalé situaci v žebříčku Dota Pro Circuit 2023. Díky svým výkonům je dělila jedna prohra v sérii Dota 2 od sestupu do druhé divize s bilancí 1-4.

    Counter-Strike 2 se možná dočká barevných smoků

    Kouř ve hře Counter-Strike 2 je pro každou stranu mírně zabarvený, ale podle úniků informací by společnost Valve mohla v budoucnu s barvami kouře vyrukovat. Pokud jste si nevšimli, kouřovky ve hře Counter-Strike 2 se liší pro CT a Ts. Pro stranu CT je kouř mírně namodralý, zatímco kouř pro T je prašnější.