Švédský herní gigant Modern Times Group (MTG), koupila indickou PlaySimple. Herní studio z Indie stojí za hity jako Daily Themed Crossword, WordTrip nebo Crossword Jam. Spekuluje se jen nad částkou. Několik zdrojů včetně TechCrunch odhadují hodnotu tohoto obchodu až na 510 milionů dolarů.
Jen v první polovině roku 2021 měla MTG tržby ve výši 60 milionů dolarů ve srovnání s 83 miliony dolarů za celý loňský rok. Může za to rostoucí zájem o hraní her v Indii, které vedlo k desítkám milionů nových hráčů za poslední dva roky.
Word od PlaySimple dominuje free-to-play trhu
Díky přetrvávající celosvětové pandemii, která v loňském roce zapříčinila rušení různých akcí ve sportovním i zábavním průmyslu, vzrůstá počet uživatelů internetu a hráčů celkově.
V loňském roce získaly mezi uživateli významnou popularitu hry Word právě od PlaySimple, jimiž jsou Word Trip, Word Jam a Word Wars.
“PlaySimple je rychle rostoucí a vysoce výnosné herní studio, které se rychle vybudovalo v jednu z předních světových vývojářských skupin slovních her zdarma, což je vzrušující nový žánr pro MTG,” uvádí prezidentka a výkonná ředitelka skupiny MTG, Maria Redin.
PlaySimple má portfolio devíti her s více jak 75 miliony staženími a 3 miliony aktivních uživatelů měsíčně. Pro rok 2021 má připraveno několik dalších nových her.