5.3 C
Czech
Sobota 6. prosince 2025

Team Cherry potvrdil DLC pro Silksong. Datum vydání je velkou neznámou

Hollow Knight: Silksong patří po svém zářijovém uvedení k nejhranějším titulům na Steamu a hráčská základna stále doufá, že Team Cherry začne rychle pracovat na dalším obsahu. Studio nyní skutečně potvrdilo, že DLC je ve vývoji, zároveň však přiznalo, že nemá tušení, kdy vyjde.

Rekordní finále Honor of Kings potvrzuje růst scény

Finále Honor of Kings International Championship 2025 přilákalo bezmála sedm set tisíc diváků. Jde o nejvyšší sledovanost, kterou letos turnaj série mimo Čínu dosáhl, a další potvrzení rostoucího vlivu mobilního esportu na Západě.

Kingmakers odloženo na neurčito, vývojáři chtějí víc času na doladění

Reklama

Studio Redemption Road oznámilo, že jejich ambiciózní mix střílečky a strategie Kingmakers se 8. října na trh nepodívá. Hra byla odložena na neurčito a podle slov vývojářů potřebuje ještě „více času na vyladění obsahu, než se budeme spokojení s tím, že za ni budeme chtít peníze“.

Reklama

Kingmakers hráče vrhá do role moderního vojáka cestujícího zpět do středověké Anglie, kde se snaží změnit průběh krvavé války a zabránit apokalypse. Vývojáři slibují plně real-time simulaci s tisíci vojáky bojujícími současně, poháněnou „next-gen multi-threaded AI“. Už první trailer způsobil rozruch – nasbíral statisíce zhlédnutí na IGN a dalších kanálech a fanoušci jej přirovnávali k anime Gate, které podobně kombinuje moderní armádu s fantasy středověkem.

Proč zpoždění?

Rozhodnutí přišlo na poslední chvíli – méně než týden před plánovaným vydáním – a část hráčů to pochopitelně zklamalo. Studio ale trvá na tom, že nechce osekávat funkce jen proto, aby hru vydalo dříve. „Od začátku jsme chtěli vytvořit něco, co se na trhu ničemu nepodobá – co do hratelnosti, měřítka i interaktivity,“ vysvětlili vývojáři. „Kingmakers posouvá Unreal Engine 4 na absolutní hranice možností, ale zároveň běží v opravdových 60 fps i na středně výkonných PC – bez falešného vykreslování snímků.“

Technologický experiment

Redemption Road se prezentuje jako tým zaměřený hlavně na technologii – podle vlastních slov je 80 % jejich lidí inženýrů. A podle popisu hry je to znát. Titul má nabídnout desítky tisíc vojáků, z nichž každý má vlastní AI a pathfinding, který se má kvalitou vyrovnat AAA střílečkám. Bitvy pokračují i bez hráče – pokud se vzdálíte, simulace běží dál. Obří hrady se šesti patry umožňují vstoupit do každé místnosti a zničit každou stěnu, podlahu i strop. 

Budovy mají skutečnou funkci – například postavená pila je reálným místem, které se při nepřátelské invazi změní v bitevní pole. Každá mise se odehrává na rozsáhlé mapě, kterou může hráč svobodně prozkoumávat, ať už s vlastní armádou, nebo sám. A do toho všeho hra nabídne plnou kooperaci s možností kdykoli naskočit nebo odejít.

Reklama

Co bude dál?

Nové datum vydání studio neuvedlo. Hráči se ale brzy dočkají alespoň náhradního obsahu – Redemption Road slíbilo půlhodinový deep-dive gameplay záznam, který má ukázat detailněji, co od Kingmakers čekat. Do té doby si fanoušci musí vystačit s vědomím, že hra, která chtěla přepsat pravidla žánru, prostě ještě není připravená.

Reklama
Reklama

Sledujte nás na sítích

Manchester City vstupuje do Rocket League

Manchester City rozšiřuje své esportové aktivity o další titul. Klub poprvé postaví profesionální tým pro Rocket League a vstoupí do nové sezony prestižní RLCS. Sází na trojici hráčů, kteří už spolu v minulosti soutěžili, a chce využít rostoucí zájem o herní sport, který kombinuje fotbalová pravidla a závodní auta.

Fortnite spouští milionovou Mobile Series

Epic Games představuje novou Mobile Series, solový turnaj pro mobilní hráče Fortnite. Soutěž se rozjede 5. prosince a nabídne celkem milion dolarů. Hraje se výhradně na dotykových zařízeních a v rychlejším módu Blitz Royale.

Esports scéna má silné zastoupení v Players’ Voice 2025

The Game Awards spustily první kolo hlasování v kategorii Players’ Voice. Fanoušci vybírají z třiceti her, mezi nimiž nechybí několik výrazných titulů s aktivní esportovou scénou. Hráči mohou dát hlas rovnou desítce favoritů a poslat je do dalšího kola.

Rekordní finále Honor of Kings potvrzuje růst scény

Finále Honor of Kings International Championship 2025 přilákalo bezmála sedm set tisíc diváků. Jde o nejvyšší sledovanost, kterou letos turnaj série mimo Čínu dosáhl, a další potvrzení rostoucího vlivu mobilního esportu na Západě.

COD League přichází o jisté příjmy, týmy řeší budoucnost

Call of Duty League míří do nové sezony s největší změnou za poslední roky. Activision ruší garantované příjmy pro týmy a tlačí ligu k finanční soběstačnosti. Úsporný krok přichází ve chvíli, kdy rostou náklady na provoz i hráčské platy a kdy se ukazuje, že většina organizací nedokáže prodat dost herních předmětů, aby mezery zacelila.

Team Cherry potvrdil DLC pro Silksong. Datum vydání je velkou neznámou

Hollow Knight: Silksong patří po svém zářijovém uvedení k nejhranějším titulům na Steamu a hráčská základna stále doufá, že Team Cherry začne rychle pracovat na dalším obsahu. Studio nyní skutečně potvrdilo, že DLC je ve vývoji, zároveň však přiznalo, že nemá tušení, kdy vyjde.

Weibo a T1 si prodloužily účast na světovém finále OWCS

Weibo Gaming a T1 zvládly dva vyřazovací duely a udržely se ve hře na světovém finále Overwatch Champions Series ve Stockholmu. Oba týmy v pátek prošly spodní částí pavouka a poslaly domů další soupeře. V neděli je čeká boj o postup do závěrečných kol.

Assassin’s Creed Shadows nedostane druhé rozšíření. Ubisoft sází na menší obsah

Velké překvapení pro fanoušky série Assassin’s Creed. Ubisoft potvrdil, že Assassin’s Creed Shadows už nedostane druhé velké příběhové rozšíření, které dříve mělo být součástí zrušeného season passu. Po zářijovém Claws of Awaji, zhruba desetihodinové expanzi distribuované zdarma jako omluva za odklad hry, tak víc velkých DLC nečekejte.

Call of Duty: Black Ops 7 v Evropě propadlo na dno 

Evropský launch Call of Duty: Black Ops 7 dopadl výrazně hůře, než kdokoli očekával. Prodeje se propadly nejen proti konkurenčnímu Battlefield 6, ale také oproti loňskému Black Ops 6. Přesto ale čísla nemusí ukazovat celý příběh. Do výsledků totiž zasahuje Game Pass, digitální distribuce i proměna toho, co dnes vlastně znamená úspěch.

League of Legends chystá poslední patch roku. Riot ladí šampiony i džungli

Riot Games představil náhled patche 25.24, který uzavře letošní rok. Aktualizace přináší několik menších úprav šampionů, změny v runách i lehké zásahy do džungle. Největší pozornost poutá plánované oslabení Zaahena, který zůstává i po mikropatchi silnější, než by měl.

Manchester City vstupuje do Rocket League

Manchester City rozšiřuje své esportové aktivity o další titul. Klub poprvé postaví profesionální tým pro Rocket League a vstoupí do nové sezony prestižní RLCS. Sází na trojici hráčů, kteří už spolu v minulosti soutěžili, a chce využít rostoucí zájem o herní sport, který kombinuje fotbalová pravidla a závodní auta.

Fortnite spouští milionovou Mobile Series

Epic Games představuje novou Mobile Series, solový turnaj pro mobilní hráče Fortnite. Soutěž se rozjede 5. prosince a nabídne celkem milion dolarů. Hraje se výhradně na dotykových zařízeních a v rychlejším módu Blitz Royale.

Esports scéna má silné zastoupení v Players’ Voice 2025

The Game Awards spustily první kolo hlasování v kategorii Players’ Voice. Fanoušci vybírají z třiceti her, mezi nimiž nechybí několik výrazných titulů s aktivní esportovou scénou. Hráči mohou dát hlas rovnou desítce favoritů a poslat je do dalšího kola.

Rekordní finále Honor of Kings potvrzuje růst scény

Finále Honor of Kings International Championship 2025 přilákalo bezmála sedm set tisíc diváků. Jde o nejvyšší sledovanost, kterou letos turnaj série mimo Čínu dosáhl, a další potvrzení rostoucího vlivu mobilního esportu na Západě.

COD League přichází o jisté příjmy, týmy řeší budoucnost

Call of Duty League míří do nové sezony s největší změnou za poslední roky. Activision ruší garantované příjmy pro týmy a tlačí ligu k finanční soběstačnosti. Úsporný krok přichází ve chvíli, kdy rostou náklady na provoz i hráčské platy a kdy se ukazuje, že většina organizací nedokáže prodat dost herních předmětů, aby mezery zacelila.

Team Cherry potvrdil DLC pro Silksong. Datum vydání je velkou neznámou

Hollow Knight: Silksong patří po svém zářijovém uvedení k nejhranějším titulům na Steamu a hráčská základna stále doufá, že Team Cherry začne rychle pracovat na dalším obsahu. Studio nyní skutečně potvrdilo, že DLC je ve vývoji, zároveň však přiznalo, že nemá tušení, kdy vyjde.

Weibo a T1 si prodloužily účast na světovém finále OWCS

Weibo Gaming a T1 zvládly dva vyřazovací duely a udržely se ve hře na světovém finále Overwatch Champions Series ve Stockholmu. Oba týmy v pátek prošly spodní částí pavouka a poslaly domů další soupeře. V neděli je čeká boj o postup do závěrečných kol.

Assassin’s Creed Shadows nedostane druhé rozšíření. Ubisoft sází na menší obsah

Velké překvapení pro fanoušky série Assassin’s Creed. Ubisoft potvrdil, že Assassin’s Creed Shadows už nedostane druhé velké příběhové rozšíření, které dříve mělo být součástí zrušeného season passu. Po zářijovém Claws of Awaji, zhruba desetihodinové expanzi distribuované zdarma jako omluva za odklad hry, tak víc velkých DLC nečekejte.

Call of Duty: Black Ops 7 v Evropě propadlo na dno 

Evropský launch Call of Duty: Black Ops 7 dopadl výrazně hůře, než kdokoli očekával. Prodeje se propadly nejen proti konkurenčnímu Battlefield 6, ale také oproti loňskému Black Ops 6. Přesto ale čísla nemusí ukazovat celý příběh. Do výsledků totiž zasahuje Game Pass, digitální distribuce i proměna toho, co dnes vlastně znamená úspěch.

League of Legends chystá poslední patch roku. Riot ladí šampiony i džungli

Riot Games představil náhled patche 25.24, který uzavře letošní rok. Aktualizace přináší několik menších úprav šampionů, změny v runách i lehké zásahy do džungle. Největší pozornost poutá plánované oslabení Zaahena, který zůstává i po mikropatchi silnější, než by měl.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama