V herní komunitě se občas objeví příběh, který překračuje hranice jednoho titulu, a právě takový teď napsal hráč s přezdívkou RohanGod. Po nesmírně náročné cestě, kdy dosáhl nejvyšší možné úrovně ve všech titulech od Riot Games, mu byla udělena odměna, o které většina hráčů jen sní – extrémně vzácný skin Championship Riven 2012. Tento skin se mezi fanoušky League of Legends považuje za jeden z nejexkluzivnějších kosmetických předmětů vůbec.
Skin se poprvé objevil po mistrovství světa v roce 2012 a byl k dostání jen po velmi omezenou dobu. Jeho jedinečný vzhled, zejména tvar meče a korunka na hlavě, z něj udělal sběratelský klenot. Jak uvádí server Dot Esports, Riot Games později sice vydal přepracovanou verzi v roce 2016, ale bez koruny a s vizuálními rozdíly, čímž zachoval originalitu původního vydání. Majitelé originální verze navíc získali exkluzivní ikonu, border na načítací obrazovce a upgradovanou verzi samotného skinu.
Herní maraton napříč žánry
RohanGod se rozhodl dokázat něco, co skoro nikdo před ním – dosáhnout nejvyšší rank nejen v LoL, ale i ve VALORANT, Teamfight Tactics, Legends of Runeterra a Wild Rift. Tento výkon vyžaduje zvládnutí zcela odlišných herních žánrů: od MOBA, přes střílečky až po karetní hry. Podle něj byl nejnáročnější právě League of Legends, následovaný TFT. Naopak nejméně problémů mu způsobila karetní Runeterra.

„Když jsem byl malý, chtěl jsem ten skin víc než jakýkoli hmotný předmět. Opravdu nevím, co říct, kromě toho, že děkuji,“ napsal hráč na svém účtu na síti X. Po 12 letech snění si tak konečně mohl odškrtnout poslední položku ve své sbírce. Nyní má každou variantu Riven skinu i s chromami.
Jeho úspěch navíc nepřišel v izolaci. Jen několik dní předtím byl odměněn také známý streamer Drututt, který dosáhl Challenger ranku ve všech pěti rolích v League of Legends. Na X požádal o raritní skin Silver Kayle, původně dostupným jen v limitované fyzické sběratelské edici hry.
Tím Riot Games ukázal, že si začíná všímat hráčů, kteří přesahují běžné hranice dovedností. Pokud se podobné odměny stanou běžnějšími, mohlo by jít o začátek nové éry, kdy studio bude motivovat hráče napříč svým herním portfoliem. Nejen za výkon v jediné hře, ale za všestrannost a oddanost světu Riot titulů.