7. března se Kiriko po aktualizaci cítila poněkud nevyrovnaně. Patch ještě více usnadnil Kiriko zabíjení ostrých střelců, jako jsou Sojourn a Ana, čímž se z ní stala protihráčka, která mění pravidla hry. Díky tomu má 4,75% míru výběru, což z ní dělá nejkonzistentněji vybíraného hrdinu.
Jelikož Kiriko stále dominuje metě, hráči Overwatch 2 si na Redditu začali stěžovat. Jeden z vášnivých hráčů poukázal na to, že všechny problémy lze zúžit na schopnost Kiriko přežít, a tvrdí, že je schopna dělat riskantní playe a způsobovat velké poškození, protože je tak obtížné ji zabít.
“Vždycky jsem si myslel, že je to tak – takže dávají Kiriko tři různé únikové nástroje. Dobře, to chápu. Supporti jsou v Overwatch 2 neustále obcházeni z boku a kopou do nich, takže dává smysl, že nový support je proti tomu odolný. Aha, taky jí dali kunai s větším hitboxem než Hanzovy šípy a její headshoty způsobují 120 poškození? No, to sice může být otravné, ale není to konec světa. Aha, taky má nejtěžší strafe animaci na míření ve hře a její hitbox je velký jako tužka? Dobře, říkejte tomu rozdíl v dovednostech, říkejte mi šmejde, to je fuk. Nemůžu být jediný, kdo si myslí, že má příliš velkou schopnost přežití,” vyjádřil se fanoušek hry na redditu.
Co se tedy skutečně dá udělat pro to, aby Kiriko působila vyváženěji?
Jednoduchým řešením se zdálo být nerfnutí Kiričiny pohyblivosti nebo zvětšení jejího hitboxu. Mnoho lidí poukazovalo na to, že její ruce často chrání její “malý” hitbox. Náprava tohoto problému by donutila hráče Kiriko používat více strategie při umisťování, místo aby jim procházelo špatné umisťování a nedostatečná informovanost. Kiriko by byla trestána za to, že stojí na nebezpečném místě nebo špatně míří.
Další návrh se točil kolem ochrany Suzu. Jeden z hráčů nadhodil myšlenku, že by se tato schopnost mohla změnit tak, aby čistila přátelské buffy a nepřátelské debuffy. To by nutilo hráče Kiriko, aby se více soustředili na své spoluhráče i nepřátele. Jiní říkali, že by tato schopnost už neměla odstraňovat nezranitelnost a místo toho poskytovat zpoždění poškození.
Někteří lidé však nerfování Kiriko nepodporovali. Kiriko mains poukazovali na to, že má sice dobrou pohyblivost, to ano, ale že nemá mnoho dalších výhod. Díky tomu byla vyvážená podobně jako Mercy. Jeden z Kiriko mainů dodal, že má malý win rate.
Prozatím Blizzard nevyjádřil žádné explicitní plány na změnu Kiriko, ale je to stále možné v některém z budoucích patchů.