Nedávno odvolaný ředitel Marvel Rivals tvrdí, že vytvořil jeden z nejvíce inovativních prvků v populární hře s hrdiny, a to unikátní schopnosti Team-Up. Dostane ho tento nápad zpět do sedla?
I přes to, že se Marvel Rivals stal jedním z nejpopulárnějších nových vydání s desítkami milionů hráčů zapojených do hry během první sezóny, někteří vývojáři za tímto úspěchem se stále setkávají s propuštěním. Menší studio se sídlem v Seattlu bylo na konci 19. února rozpuštěno, když NetEase propustila celý tým „za účelem optimalizace vývojové efektivity“. Přirozeně byli vývojáři šokováni tímto náhlým krokem, vzhledem k obrovskému úspěchu hry.
NetEase rep tells me the cut of the Marvel Rivals team in Seattle was a “difficult decision” made “to optimize development efficiency for the game”
— Stephen Totilo (@stephentotilo) February 19, 2025
Full statement below
Very unusual move given Rivals’ massive success. But clear focus here is on “core” development in China https://t.co/QDVtySySVy pic.twitter.com/UiWFIhuIks
Jako vedoucí amerického týmu se ředitel Thaddeus Sasser rychle vyjádřil na sociálních sítích a nyní sdílel další přehled o „milionové franšíze“, kterou pomáhal vytvořit. V novém příspěvku na LinkedIn Sasser přiznal, že vedl vývoj jedné z klíčových funkcí hry, tedy schopností Team-Up.
Bývalý ředitel Marvel Rivals si přisvojil zásluhy za schopnosti Team-Up
Bývalý ředitel nyní už rozpuštěného seattleského týmu odhalil, jak od samotného začátku svého působení v NetEase prosazoval unikátní prvky ve hře s hrdiny. „Jedním z prvních prvků, které jsem navrhl, byla myšlenka Team-Ups,“ řekl podle serveru Dexerto Sasser.
Jako dlouholetý fanoušek Marvelu se podíval do zdrojového materiálu, viděl všechny vazby mezi postavami a v některých případech rodinné vztahy, a usoudil, že je potřeba najít způsob, jak to zobrazit ve hře. Nápad za milion? V případě tohoto ředitele spíše nápad na vyhazov. Jak se k tomuto problému staví fanoušci
Funkce by změnila pravidla hry k lepšímu
„To by přidalo hlubší vrstvu komplexity do současného zážitku,“ vysvětlil Sasser, „ale neznamenalo by to nutnost výběru konkrétní role. Také by to umožnilo určité úpravy a změny meta postupem času. To je dobrá věc, protože dokonalá rovnováha je nudná rovnováha.“
Dokonce uvedl konkrétní příklad, že nový Team-Up mezi Storm a Human Torchem byl součástí originálního návrhu. „Jsem nadšený, že se to oznámí, a nemohu se dočkat, až uslyším, co si o funkci Team-Ups myslí hráči,“ raduje se ředitel.
Samozřejmě, zatímco si Sasser přisvojil zásluhy za koncepci, na projektu pracovalo obrovské množství lidí. Na ty je bývalý ředitel stále nesmírně hrdý.