3.4 C
Czech
Sobota 13. prosince 2025

Dvojice hrdinů v Assassin’s Creed dál rozdělují fanoušky

Série Assassin’s Creed už nějakou dobu experimentuje s konceptem dvou hratelných postav a nejnovější díl Shadows v tom pokračuje. Tentokrát ale Ubisoft sám připouští, že jde o volbu, která vyvolává výrazně silnější reakce, než tomu bylo kdykoliv předtím. Game director Simon Lemay-Comtois přiznal, že kontrast mezi shinobi Naoe a samurajem Yasukem je „záměrně ostřejší“ a může fanoušky rozdělovat.

Dvojice hrdinů v Assassin’s Creed dál rozdělují fanoušky

Série Assassin’s Creed už nějakou dobu experimentuje s konceptem dvou hratelných postav a nejnovější díl Shadows v tom pokračuje. Tentokrát ale Ubisoft sám připouští, že jde o volbu, která vyvolává výrazně silnější reakce, než tomu bylo kdykoliv předtím. Game director Simon Lemay-Comtois přiznal, že kontrast mezi shinobi Naoe a samurajem Yasukem je „záměrně ostřejší“ a může fanoušky rozdělovat.

Team Liquid díky vítězství nad EG dosáhl mety deseti výher v jarním splitu LCS

Reklama

Team Liquid sice nemůže dosáhnout na rekord 15:0, kterým se v LCK pyšní T1, ale i nadále dokazuje hráčům a fanouškům LCS, čeho je supertým schopen. Do konce jarního splitu LCS 2022 zbývají pouhé dva týdny a Liquid si dnes připsal další vítězství, když se mu povedlo porazit Evil Geniuses.

Reklama

Tímto vítězstvím prodloužili svou sérii na pět výher v řadě a stali se prvním týmem LCS, který v tomto splitu dosáhl celkového počtu 10 výher. Liquid se blíží k tomu, co může velmi dobře znamenat první místo na konci základní části.

Těžícím z dalšího off-meta picku v tomto splitu byl Bwipo, který se tentokrát rozhodl pro Luciana – šampiona, který se kvůli buffům zaměřeným na posílení jeho síly v duo lanech příliš neprosadil jak v solo queue, tak v profesionální hře. Lucian je čtrnáctým šampionem, kterého Bwipo od začátku splitu hrál, a prvním tradičním ADC, kterého letos hrál v top lane. Hlavní ADC Liquidu, Hans Sama, měl další hvězdnou hru, když svou druhou hru za Ezreala v tomto splitu zakončil na 5/2/3 s 66,7 procentní účastí na všech killech ve hře.

Santorin se ukázal být jednou z nejdůležitějších součástí úspěchu Liquidu v celém zápase. Stejně jako Xin Zhao, na kterém má 91 procentní úspěšnost vítězství v 11 hrách tohoto splitu, sloužil Santorin jako tvrdý engage pro Liquid na všechny squishy šampiony EG a často tak zabraňoval některým členům EG v odvetě.

EG strávili solidní část mid-gamu snižováním náskoku, který Liquid nashromáždil, pomalu, ale jistě snižovali rozdíl mezi zlatem obou týmů a odmítal pusit Liquid ke klíčovým cílům, které by je přinesly vítězství. Ačkoli občas naháněli Liquidu strach, nakonec měl však Liquid příliš velký tlak na to, aby je EG dokázali zastavit, což jim umožnilo udržet si první místo v LCS.

Reklama

Po tomto zápase, ve kterém Liquid ani jednou nepustili svůj náskok, se tým pyšní nejvyšším počtem zabití a nadále patří mezi nejlepší týmy v LCS. Do konce jarního splitu zbývají pouhé dva týdny a Liquid chtějí zakončit základní část na vytouženém prvním místě, ačkoli Cloud9, FlyQuest a 100 Thieves se je aktivně snaží sesadit.

Liquid zakončí šestý týden základní části zítra proti C9, zatímco EG doufají, že se jim podaří znovu zažehnout oheň proti TSM.

Reklama
Reklama

Sledujte nás na sítích

Counter-Strike 2 turnaje bez hazardních sponzorů, rozhodlo Valve

Valve opět připomíná, že když přijde na Counter-Strike, konečné rozhodnutí je vždy na jeho straně. Nejnovější aktualizace turnajových podmínek pro Counter-Strike 2 totiž výrazně zasahuje do světa skinového hazardu, case opening webů a obchodování s kosmetickými předměty. A nejde o drobný detail v licenčních podmínkách, ale o změnu, která může zamíchat celým esportovým ekosystémem.

Battlefield REDSEC Elite Series odkládají start kvůli technickým problémům

Battlefield hlásí nepříjemné zdržení. Společnost Electronic Arts oznámila odklad turnaje REDSEC Elite Series kvůli „neočekávanému technickému problému“, který zasáhl spravedlivý průběh soutěže. Posun se týká všech tří oblastí, kde se mělo hrát.

Call of Duty mění strategii. Série už nebude střídat Modern Warfare a Black Ops

Jedna z nejúspěšnějších herních značek posledních dvou dekád prochází zásadní změnou. Vývojáři z týmů Treyarch, Sledgehammer Games, Infinity Ward a Raven Software oznámili, že v budoucnu upustí od pravidla vydávat rok po roce tituly spadající střídavě do sérií Modern Warfare a Black Ops. Důvodem jsou především slabší přijetí posledních dílů a výhrady části komunity.

Čínský esport v roce 2025 roste

Čínský esport má za sebou další stabilní rok. Trh opět přidal na síle a potvrdil, že patří k nejdynamičtějším odvětvím tamní digitální ekonomiky. Roste počet fanoušků, sílí mobilní tituly a offline turnaje se vracejí do velkých měst. Rok 2025 tak ukázal, že čínská scéna zůstává hladová po expanzi doma i v zahraničí.

Dvojice hrdinů v Assassin’s Creed dál rozdělují fanoušky

Série Assassin’s Creed už nějakou dobu experimentuje s konceptem dvou hratelných postav a nejnovější díl Shadows v tom pokračuje. Tentokrát ale Ubisoft sám připouští, že jde o volbu, která vyvolává výrazně silnější reakce, než tomu bylo kdykoliv předtím. Game director Simon Lemay-Comtois přiznal, že kontrast mezi shinobi Naoe a samurajem Yasukem je „záměrně ostřejší“ a může fanoušky rozdělovat.

Tundra Esports ovládla BLAST Slam V

Tundra Esports znovu předvedla, proč patří na vrchol světové scény Dota 2. V Chengdu vyhrála BLAST Slam V a ve finále smetla Team Yandex 3:0. Získala tak největší část z milionové dotace i přímý postup na BLAST Slam VI, který proběhne v únoru na Maltě.

Manchester City vstupuje do Rocket League

Manchester City rozšiřuje své esportové aktivity o další titul. Klub poprvé postaví profesionální tým pro Rocket League a vstoupí do nové sezony prestižní RLCS. Sází na trojici hráčů, kteří už spolu v minulosti soutěžili, a chce využít rostoucí zájem o herní sport, který kombinuje fotbalová pravidla a závodní auta.

Fortnite spouští milionovou Mobile Series

Epic Games představuje novou Mobile Series, solový turnaj pro mobilní hráče Fortnite. Soutěž se rozjede 5. prosince a nabídne celkem milion dolarů. Hraje se výhradně na dotykových zařízeních a v rychlejším módu Blitz Royale.

Esports scéna má silné zastoupení v Players’ Voice 2025

The Game Awards spustily první kolo hlasování v kategorii Players’ Voice. Fanoušci vybírají z třiceti her, mezi nimiž nechybí několik výrazných titulů s aktivní esportovou scénou. Hráči mohou dát hlas rovnou desítce favoritů a poslat je do dalšího kola.

Rekordní finále Honor of Kings potvrzuje růst scény

Finále Honor of Kings International Championship 2025 přilákalo bezmála sedm set tisíc diváků. Jde o nejvyšší sledovanost, kterou letos turnaj série mimo Čínu dosáhl, a další potvrzení rostoucího vlivu mobilního esportu na Západě.

Counter-Strike 2 turnaje bez hazardních sponzorů, rozhodlo Valve

Valve opět připomíná, že když přijde na Counter-Strike, konečné rozhodnutí je vždy na jeho straně. Nejnovější aktualizace turnajových podmínek pro Counter-Strike 2 totiž výrazně zasahuje do světa skinového hazardu, case opening webů a obchodování s kosmetickými předměty. A nejde o drobný detail v licenčních podmínkách, ale o změnu, která může zamíchat celým esportovým ekosystémem.

Battlefield REDSEC Elite Series odkládají start kvůli technickým problémům

Battlefield hlásí nepříjemné zdržení. Společnost Electronic Arts oznámila odklad turnaje REDSEC Elite Series kvůli „neočekávanému technickému problému“, který zasáhl spravedlivý průběh soutěže. Posun se týká všech tří oblastí, kde se mělo hrát.

Call of Duty mění strategii. Série už nebude střídat Modern Warfare a Black Ops

Jedna z nejúspěšnějších herních značek posledních dvou dekád prochází zásadní změnou. Vývojáři z týmů Treyarch, Sledgehammer Games, Infinity Ward a Raven Software oznámili, že v budoucnu upustí od pravidla vydávat rok po roce tituly spadající střídavě do sérií Modern Warfare a Black Ops. Důvodem jsou především slabší přijetí posledních dílů a výhrady části komunity.

Čínský esport v roce 2025 roste

Čínský esport má za sebou další stabilní rok. Trh opět přidal na síle a potvrdil, že patří k nejdynamičtějším odvětvím tamní digitální ekonomiky. Roste počet fanoušků, sílí mobilní tituly a offline turnaje se vracejí do velkých měst. Rok 2025 tak ukázal, že čínská scéna zůstává hladová po expanzi doma i v zahraničí.

Dvojice hrdinů v Assassin’s Creed dál rozdělují fanoušky

Série Assassin’s Creed už nějakou dobu experimentuje s konceptem dvou hratelných postav a nejnovější díl Shadows v tom pokračuje. Tentokrát ale Ubisoft sám připouští, že jde o volbu, která vyvolává výrazně silnější reakce, než tomu bylo kdykoliv předtím. Game director Simon Lemay-Comtois přiznal, že kontrast mezi shinobi Naoe a samurajem Yasukem je „záměrně ostřejší“ a může fanoušky rozdělovat.

Tundra Esports ovládla BLAST Slam V

Tundra Esports znovu předvedla, proč patří na vrchol světové scény Dota 2. V Chengdu vyhrála BLAST Slam V a ve finále smetla Team Yandex 3:0. Získala tak největší část z milionové dotace i přímý postup na BLAST Slam VI, který proběhne v únoru na Maltě.

Manchester City vstupuje do Rocket League

Manchester City rozšiřuje své esportové aktivity o další titul. Klub poprvé postaví profesionální tým pro Rocket League a vstoupí do nové sezony prestižní RLCS. Sází na trojici hráčů, kteří už spolu v minulosti soutěžili, a chce využít rostoucí zájem o herní sport, který kombinuje fotbalová pravidla a závodní auta.

Fortnite spouští milionovou Mobile Series

Epic Games představuje novou Mobile Series, solový turnaj pro mobilní hráče Fortnite. Soutěž se rozjede 5. prosince a nabídne celkem milion dolarů. Hraje se výhradně na dotykových zařízeních a v rychlejším módu Blitz Royale.

Esports scéna má silné zastoupení v Players’ Voice 2025

The Game Awards spustily první kolo hlasování v kategorii Players’ Voice. Fanoušci vybírají z třiceti her, mezi nimiž nechybí několik výrazných titulů s aktivní esportovou scénou. Hráči mohou dát hlas rovnou desítce favoritů a poslat je do dalšího kola.

Rekordní finále Honor of Kings potvrzuje růst scény

Finále Honor of Kings International Championship 2025 přilákalo bezmála sedm set tisíc diváků. Jde o nejvyšší sledovanost, kterou letos turnaj série mimo Čínu dosáhl, a další potvrzení rostoucího vlivu mobilního esportu na Západě.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama