Více
    18.6 C
    Czech
    Sobota 27. července 2024

    Hráči LoL prosí Riot, aby se přestal snažit opravit Yuumi a zaměřil se na jiné šampiony

    Od svého vydání v roce 2019 je Yuumi v League of Legends velice kontroverzní. Buď ji lidé milují, nebo nenávidí.

    Magická kočka má poměrně snadnou výbavu pro začátečníky, je roztomilá a její hlášky jsou vynikající, což z ní dělá jednoho z mála vstupních šampionů pro ty, kteří se chtějí dostat do Ligy. Nicméně skutečnost, že může být prakticky nesmrtelná, když je připojená ke spojeneckému šampionovi, může být dost bolestivá pro útočníky.

    Riot oznámil, že v patchi 13.5 zavádí pro Yuumi přepracování, které má pomoci zlepšit zážitek z její AD carry fáze a udělat pro Yuumi důležitou fázi lanu. Před vydáním patche 13.5 dosahovala její úspěšnost vítězství 39,42 % napříč všemi směry.

    A přestože její win rate po vydání reworku vystřelil nahoru, zvýšil se i její pick rate a následně i její ban rate vyskočil o 15,1%. Její přepracování však bylo označeno za neúspěch s mnoha chybami a nárůstem herní síly.

    Fanoušci ligy jsou otrávení z toho, že Riot chce Yuumi stále přepracovávat a zároveň ji ponechává nezaměřitelnou, což je něco, co vývojáři podle svých slov nemají v plánu měnit.

    Every person-hour spent on Yuumi reworks by devs is one person-hour not spent on other champions/game systems that need attention. Spending so much time on such an unfixable problem is a waste of resources. from leagueoflegends

    Hráči se domnívají, že Riot by se měl zaměřit na dalších 150 šampionů, kteří potřebují aktualizaci nebo přepracování výbavy, jako je Skarner, aby se stali v současné době životaschopnými.

    V hloubi duše víme, že Yuumi nebude nikdy opraven, dokud bude necílitelný,” napsal 11. března na Redditu jeden ze zarmoucených fanoušků Ligy. “Pomyslete na všechny ostatní šampiony nebo systémy v této hře, na které je třeba se podívat.

    Tento názor sdílela i většina fanoušků Ligy v tomto vlákně.

    Pokud tedy Riot neodstraní nemožnost Yuumi zaměřit, když je připojena ke spojeneckému šampionovi, hráči chtějí, aby se Riot přestal soustředit na Yuumiho a zaměřil se na mnoho dalších šampionů, kteří byli hozeni na vedlejší kolej.

    Sledujte nás na sítích

    Tajemství hodnoty skinů v CS2

    Trh s virtuálními předměty v Counter-Strike 2 je živým organismem, kde cena skinů neustále kolísá. Co ovlivňuje jejich hodnotu? Hlavní roli hrají vzácnost a stav, ale není to zdaleka vše. Co dělá jeden skin dražším než druhý? CS2 disponuje rozlehlým trhem, kde se se skiny obchoduje. Proč ale tyto faktory hrají v obchodování skinů v CS2 takovou roli?

    Skupiny VCT v Soulu odhaleny. Na balíček Champions 2024 si musíme počkat

    Organizátoři oznámili rozdělení týmů do skupin pro turnaj VCT 2024, který se odehraje v Soulu. Fanoušci Valorantu by měli zbystřit. Již 1. srpna se v jihokorejském Soulu rozpoutá epická bitva o titul mistra světa. Turnaj VCT 2024 shromáždí 16 nejlepších týmů z celého světa, aby se utkaly v napínavých zápasech plných adrenalinu a strategických tahů. 

    Loď v lahvi ve Fortnite. Je tu nová zbraň 

    Představme si, že bychom mohli v Fortnite uprostřed souboje přivolat obří loď, která zároveň funguje jako zbraň. S novou Mytickou zbraní Loď v lahvi je to teď možné. Jak přesně tato novinka funguje a jak se k ní můžeme dostat? 

    Nový agent 26 dorazí do Valorantu

    Agent 26, o které se zatím šeptá pod kódovým jménem Sherry, pravděpodobně posílí řady útočníků světově proslulé střílečky. Podívejme se, co víme o datu vydání agenta 26 ve Valorantu.

    CS:GO dobyl online herní svět

    Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) od Valve se stal dominantní silou v online hraní. Tato multiplayerová first-person střílečka vydaná v roce 2012 si získala srdce milionů hráčů po celém světě a zásadně ovlivnila esportové prostředí. Jak je možné, že se dostala tato hra do popředí světového hraní? 

    Tajemství hodnoty skinů v CS2

    Trh s virtuálními předměty v Counter-Strike 2 je živým organismem, kde cena skinů neustále kolísá. Co ovlivňuje jejich hodnotu? Hlavní roli hrají vzácnost a stav, ale není to zdaleka vše. Co dělá jeden skin dražším než druhý? CS2 disponuje rozlehlým trhem, kde se se skiny obchoduje. Proč ale tyto faktory hrají v obchodování skinů v CS2 takovou roli?

    Skupiny VCT v Soulu odhaleny. Na balíček Champions 2024 si musíme počkat

    Organizátoři oznámili rozdělení týmů do skupin pro turnaj VCT 2024, který se odehraje v Soulu. Fanoušci Valorantu by měli zbystřit. Již 1. srpna se v jihokorejském Soulu rozpoutá epická bitva o titul mistra světa. Turnaj VCT 2024 shromáždí 16 nejlepších týmů z celého světa, aby se utkaly v napínavých zápasech plných adrenalinu a strategických tahů. 

    Loď v lahvi ve Fortnite. Je tu nová zbraň 

    Představme si, že bychom mohli v Fortnite uprostřed souboje přivolat obří loď, která zároveň funguje jako zbraň. S novou Mytickou zbraní Loď v lahvi je to teď možné. Jak přesně tato novinka funguje a jak se k ní můžeme dostat? 

    Nový agent 26 dorazí do Valorantu

    Agent 26, o které se zatím šeptá pod kódovým jménem Sherry, pravděpodobně posílí řady útočníků světově proslulé střílečky. Podívejme se, co víme o datu vydání agenta 26 ve Valorantu.

    CS:GO dobyl online herní svět

    Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) od Valve se stal dominantní silou v online hraní. Tato multiplayerová first-person střílečka vydaná v roce 2012 si získala srdce milionů hráčů po celém světě a zásadně ovlivnila esportové prostředí. Jak je možné, že se dostala tato hra do popředí světového hraní? 

    3 KOMENTÁŘE

    1. … za mě je na diskuzi a zamyšlení něco jiného – SURRENDER… vzdát hru, když se nedaří? v pohodě, normální, běžné, fotbal to má, hokej, basket, všude je možné položit hru, když se úvod nepovede, je to zcela v souladu s principy, duchem a hodntotami každé hry, že?

      teď vážně, jestli chcete sezení tohle sezení u hry někdy nazývat e-sport, začněte se podle toho chovat – fair play, týmový duch, sláva vítězům ale i čest poraženým a bojovat do poslední vteřiny!

      • Chápu a souhlasím.

        Je potřeba ale brát v potaz, že pokud mluvíš o “reálném” sportu, tak tam máš svůj obličej, někdo (i kdyby jen spoluhráči/protihráči) se na tebe divá a tvoje chování (vytrvalost, čest, image) má reálný dopad dál na tvůj život.

        V on-line hrách si schovaný pořád za svůj profil, který o tobě vypoví strašně málo.

        Takže ve chvíli, kdy by se začali sbírat data o tom, kolikrát si klikl na surrender, kolikrát si začal kazit hru, protože týmová morálka byla špatná (hodně štěstí s tímhle jak to měřit 😀 ) a všechny tyhle aspekty, co si sám popsal, tak ano, úroveň by šla podle mého nahoru, protože “nikdo” by nechtěl mít hnusný účet, ze kterého by vyplývalo, že to je dement, co neumí prohrávat. Případně by tě to mohlo začít matchovat s lidma, kteří mají stejný honor kredit jako ty (což už dávno funguje ne? jen se to řídí strašně málo daty v porovnání s výše popsaným).

        V dětství jsem asi potkal pár lidí, co uteklo domu, když začalo dostávat až moc na hřišti, jen si to pak jako starší rozmyslíš, protože nechceš vypadat před ostatníma jako píčus. On-line anonymita ti dovolí bejt kripl bez následků.

    2. Já mám Yuumi ráda pokud tedy za ni hraji já.. nerada ji mám proti sobě.
      Vlastně s ostatními hráči souhlasím ale nemožnost ji zaměřit bych ji nechala, dobrá je u ní v podstatě jen ultimátka, jakmile zabijí šampiona na kterém sedí lehne rychle i ona.. když se ti nelíbí jít proti ní tak nehraj, každý máme někoho koho nemusíme proti sobě. Měli by ji už nechat být, je tam spousta šampionu kteří to potřebují jako sůl…

    Comments are closed.