3.8 C
Czech
Neděle 14. prosince 2025

Battlefield REDSEC Elite Series odkládají start kvůli technickým problémům

Battlefield hlásí nepříjemné zdržení. Společnost Electronic Arts oznámila odklad turnaje REDSEC Elite Series kvůli „neočekávanému technickému problému“, který zasáhl spravedlivý průběh soutěže. Posun se týká všech tří oblastí, kde se mělo hrát.

Dvojice hrdinů v Assassin’s Creed dál rozdělují fanoušky

Série Assassin’s Creed už nějakou dobu experimentuje s konceptem dvou hratelných postav a nejnovější díl Shadows v tom pokračuje. Tentokrát ale Ubisoft sám připouští, že jde o volbu, která vyvolává výrazně silnější reakce, než tomu bylo kdykoliv předtím. Game director Simon Lemay-Comtois přiznal, že kontrast mezi shinobi Naoe a samurajem Yasukem je „záměrně ostřejší“ a může fanoušky rozdělovat.

Hráči LoL prosí Riot, aby se přestal snažit opravit Yuumi a zaměřil se na jiné šampiony

Reklama

Od svého vydání v roce 2019 je Yuumi v League of Legends velice kontroverzní. Buď ji lidé milují, nebo nenávidí.

Reklama

Magická kočka má poměrně snadnou výbavu pro začátečníky, je roztomilá a její hlášky jsou vynikající, což z ní dělá jednoho z mála vstupních šampionů pro ty, kteří se chtějí dostat do Ligy. Nicméně skutečnost, že může být prakticky nesmrtelná, když je připojená ke spojeneckému šampionovi, může být dost bolestivá pro útočníky.

Riot oznámil, že v patchi 13.5 zavádí pro Yuumi přepracování, které má pomoci zlepšit zážitek z její AD carry fáze a udělat pro Yuumi důležitou fázi lanu. Před vydáním patche 13.5 dosahovala její úspěšnost vítězství 39,42 % napříč všemi směry.

A přestože její win rate po vydání reworku vystřelil nahoru, zvýšil se i její pick rate a následně i její ban rate vyskočil o 15,1%. Její přepracování však bylo označeno za neúspěch s mnoha chybami a nárůstem herní síly.

Fanoušci ligy jsou otrávení z toho, že Riot chce Yuumi stále přepracovávat a zároveň ji ponechává nezaměřitelnou, což je něco, co vývojáři podle svých slov nemají v plánu měnit.

Every person-hour spent on Yuumi reworks by devs is one person-hour not spent on other champions/game systems that need attention. Spending so much time on such an unfixable problem is a waste of resources. from leagueoflegends
Reklama

Hráči se domnívají, že Riot by se měl zaměřit na dalších 150 šampionů, kteří potřebují aktualizaci nebo přepracování výbavy, jako je Skarner, aby se stali v současné době životaschopnými.

V hloubi duše víme, že Yuumi nebude nikdy opraven, dokud bude necílitelný,“ napsal 11. března na Redditu jeden ze zarmoucených fanoušků Ligy. „Pomyslete na všechny ostatní šampiony nebo systémy v této hře, na které je třeba se podívat.

Tento názor sdílela i většina fanoušků Ligy v tomto vlákně.

Pokud tedy Riot neodstraní nemožnost Yuumi zaměřit, když je připojena ke spojeneckému šampionovi, hráči chtějí, aby se Riot přestal soustředit na Yuumiho a zaměřil se na mnoho dalších šampionů, kteří byli hozeni na vedlejší kolej.

Reklama
Reklama

Sledujte nás na sítích

Counter-Strike 2 turnaje bez hazardních sponzorů, rozhodlo Valve

Valve opět připomíná, že když přijde na Counter-Strike, konečné rozhodnutí je vždy na jeho straně. Nejnovější aktualizace turnajových podmínek pro Counter-Strike 2 totiž výrazně zasahuje do světa skinového hazardu, case opening webů a obchodování s kosmetickými předměty. A nejde o drobný detail v licenčních podmínkách, ale o změnu, která může zamíchat celým esportovým ekosystémem.

Battlefield REDSEC Elite Series odkládají start kvůli technickým problémům

Battlefield hlásí nepříjemné zdržení. Společnost Electronic Arts oznámila odklad turnaje REDSEC Elite Series kvůli „neočekávanému technickému problému“, který zasáhl spravedlivý průběh soutěže. Posun se týká všech tří oblastí, kde se mělo hrát.

Call of Duty mění strategii. Série už nebude střídat Modern Warfare a Black Ops

Jedna z nejúspěšnějších herních značek posledních dvou dekád prochází zásadní změnou. Vývojáři z týmů Treyarch, Sledgehammer Games, Infinity Ward a Raven Software oznámili, že v budoucnu upustí od pravidla vydávat rok po roce tituly spadající střídavě do sérií Modern Warfare a Black Ops. Důvodem jsou především slabší přijetí posledních dílů a výhrady části komunity.

Čínský esport v roce 2025 roste

Čínský esport má za sebou další stabilní rok. Trh opět přidal na síle a potvrdil, že patří k nejdynamičtějším odvětvím tamní digitální ekonomiky. Roste počet fanoušků, sílí mobilní tituly a offline turnaje se vracejí do velkých měst. Rok 2025 tak ukázal, že čínská scéna zůstává hladová po expanzi doma i v zahraničí.

Dvojice hrdinů v Assassin’s Creed dál rozdělují fanoušky

Série Assassin’s Creed už nějakou dobu experimentuje s konceptem dvou hratelných postav a nejnovější díl Shadows v tom pokračuje. Tentokrát ale Ubisoft sám připouští, že jde o volbu, která vyvolává výrazně silnější reakce, než tomu bylo kdykoliv předtím. Game director Simon Lemay-Comtois přiznal, že kontrast mezi shinobi Naoe a samurajem Yasukem je „záměrně ostřejší“ a může fanoušky rozdělovat.

Tundra Esports ovládla BLAST Slam V

Tundra Esports znovu předvedla, proč patří na vrchol světové scény Dota 2. V Chengdu vyhrála BLAST Slam V a ve finále smetla Team Yandex 3:0. Získala tak největší část z milionové dotace i přímý postup na BLAST Slam VI, který proběhne v únoru na Maltě.

Manchester City vstupuje do Rocket League

Manchester City rozšiřuje své esportové aktivity o další titul. Klub poprvé postaví profesionální tým pro Rocket League a vstoupí do nové sezony prestižní RLCS. Sází na trojici hráčů, kteří už spolu v minulosti soutěžili, a chce využít rostoucí zájem o herní sport, který kombinuje fotbalová pravidla a závodní auta.

Fortnite spouští milionovou Mobile Series

Epic Games představuje novou Mobile Series, solový turnaj pro mobilní hráče Fortnite. Soutěž se rozjede 5. prosince a nabídne celkem milion dolarů. Hraje se výhradně na dotykových zařízeních a v rychlejším módu Blitz Royale.

Esports scéna má silné zastoupení v Players’ Voice 2025

The Game Awards spustily první kolo hlasování v kategorii Players’ Voice. Fanoušci vybírají z třiceti her, mezi nimiž nechybí několik výrazných titulů s aktivní esportovou scénou. Hráči mohou dát hlas rovnou desítce favoritů a poslat je do dalšího kola.

Rekordní finále Honor of Kings potvrzuje růst scény

Finále Honor of Kings International Championship 2025 přilákalo bezmála sedm set tisíc diváků. Jde o nejvyšší sledovanost, kterou letos turnaj série mimo Čínu dosáhl, a další potvrzení rostoucího vlivu mobilního esportu na Západě.

Counter-Strike 2 turnaje bez hazardních sponzorů, rozhodlo Valve

Valve opět připomíná, že když přijde na Counter-Strike, konečné rozhodnutí je vždy na jeho straně. Nejnovější aktualizace turnajových podmínek pro Counter-Strike 2 totiž výrazně zasahuje do světa skinového hazardu, case opening webů a obchodování s kosmetickými předměty. A nejde o drobný detail v licenčních podmínkách, ale o změnu, která může zamíchat celým esportovým ekosystémem.

Battlefield REDSEC Elite Series odkládají start kvůli technickým problémům

Battlefield hlásí nepříjemné zdržení. Společnost Electronic Arts oznámila odklad turnaje REDSEC Elite Series kvůli „neočekávanému technickému problému“, který zasáhl spravedlivý průběh soutěže. Posun se týká všech tří oblastí, kde se mělo hrát.

Call of Duty mění strategii. Série už nebude střídat Modern Warfare a Black Ops

Jedna z nejúspěšnějších herních značek posledních dvou dekád prochází zásadní změnou. Vývojáři z týmů Treyarch, Sledgehammer Games, Infinity Ward a Raven Software oznámili, že v budoucnu upustí od pravidla vydávat rok po roce tituly spadající střídavě do sérií Modern Warfare a Black Ops. Důvodem jsou především slabší přijetí posledních dílů a výhrady části komunity.

Čínský esport v roce 2025 roste

Čínský esport má za sebou další stabilní rok. Trh opět přidal na síle a potvrdil, že patří k nejdynamičtějším odvětvím tamní digitální ekonomiky. Roste počet fanoušků, sílí mobilní tituly a offline turnaje se vracejí do velkých měst. Rok 2025 tak ukázal, že čínská scéna zůstává hladová po expanzi doma i v zahraničí.

Dvojice hrdinů v Assassin’s Creed dál rozdělují fanoušky

Série Assassin’s Creed už nějakou dobu experimentuje s konceptem dvou hratelných postav a nejnovější díl Shadows v tom pokračuje. Tentokrát ale Ubisoft sám připouští, že jde o volbu, která vyvolává výrazně silnější reakce, než tomu bylo kdykoliv předtím. Game director Simon Lemay-Comtois přiznal, že kontrast mezi shinobi Naoe a samurajem Yasukem je „záměrně ostřejší“ a může fanoušky rozdělovat.

Tundra Esports ovládla BLAST Slam V

Tundra Esports znovu předvedla, proč patří na vrchol světové scény Dota 2. V Chengdu vyhrála BLAST Slam V a ve finále smetla Team Yandex 3:0. Získala tak největší část z milionové dotace i přímý postup na BLAST Slam VI, který proběhne v únoru na Maltě.

Manchester City vstupuje do Rocket League

Manchester City rozšiřuje své esportové aktivity o další titul. Klub poprvé postaví profesionální tým pro Rocket League a vstoupí do nové sezony prestižní RLCS. Sází na trojici hráčů, kteří už spolu v minulosti soutěžili, a chce využít rostoucí zájem o herní sport, který kombinuje fotbalová pravidla a závodní auta.

Fortnite spouští milionovou Mobile Series

Epic Games představuje novou Mobile Series, solový turnaj pro mobilní hráče Fortnite. Soutěž se rozjede 5. prosince a nabídne celkem milion dolarů. Hraje se výhradně na dotykových zařízeních a v rychlejším módu Blitz Royale.

Esports scéna má silné zastoupení v Players’ Voice 2025

The Game Awards spustily první kolo hlasování v kategorii Players’ Voice. Fanoušci vybírají z třiceti her, mezi nimiž nechybí několik výrazných titulů s aktivní esportovou scénou. Hráči mohou dát hlas rovnou desítce favoritů a poslat je do dalšího kola.

Rekordní finále Honor of Kings potvrzuje růst scény

Finále Honor of Kings International Championship 2025 přilákalo bezmála sedm set tisíc diváků. Jde o nejvyšší sledovanost, kterou letos turnaj série mimo Čínu dosáhl, a další potvrzení rostoucího vlivu mobilního esportu na Západě.

3 KOMENTÁŘE

  1. … za mě je na diskuzi a zamyšlení něco jiného – SURRENDER… vzdát hru, když se nedaří? v pohodě, normální, běžné, fotbal to má, hokej, basket, všude je možné položit hru, když se úvod nepovede, je to zcela v souladu s principy, duchem a hodntotami každé hry, že?

    teď vážně, jestli chcete sezení tohle sezení u hry někdy nazývat e-sport, začněte se podle toho chovat – fair play, týmový duch, sláva vítězům ale i čest poraženým a bojovat do poslední vteřiny!

    • Chápu a souhlasím.

      Je potřeba ale brát v potaz, že pokud mluvíš o „reálném“ sportu, tak tam máš svůj obličej, někdo (i kdyby jen spoluhráči/protihráči) se na tebe divá a tvoje chování (vytrvalost, čest, image) má reálný dopad dál na tvůj život.

      V on-line hrách si schovaný pořád za svůj profil, který o tobě vypoví strašně málo.

      Takže ve chvíli, kdy by se začali sbírat data o tom, kolikrát si klikl na surrender, kolikrát si začal kazit hru, protože týmová morálka byla špatná (hodně štěstí s tímhle jak to měřit 😀 ) a všechny tyhle aspekty, co si sám popsal, tak ano, úroveň by šla podle mého nahoru, protože „nikdo“ by nechtěl mít hnusný účet, ze kterého by vyplývalo, že to je dement, co neumí prohrávat. Případně by tě to mohlo začít matchovat s lidma, kteří mají stejný honor kredit jako ty (což už dávno funguje ne? jen se to řídí strašně málo daty v porovnání s výše popsaným).

      V dětství jsem asi potkal pár lidí, co uteklo domu, když začalo dostávat až moc na hřišti, jen si to pak jako starší rozmyslíš, protože nechceš vypadat před ostatníma jako píčus. On-line anonymita ti dovolí bejt kripl bez následků.

  2. Já mám Yuumi ráda pokud tedy za ni hraji já.. nerada ji mám proti sobě.
    Vlastně s ostatními hráči souhlasím ale nemožnost ji zaměřit bych ji nechala, dobrá je u ní v podstatě jen ultimátka, jakmile zabijí šampiona na kterém sedí lehne rychle i ona.. když se ti nelíbí jít proti ní tak nehraj, každý máme někoho koho nemusíme proti sobě. Měli by ji už nechat být, je tam spousta šampionu kteří to potřebují jako sůl…

Comments are closed.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama