1.4 C
Czech
Úterý 16. prosince 2025

Battlefield REDSEC Elite Series odkládají start kvůli technickým problémům

Battlefield hlásí nepříjemné zdržení. Společnost Electronic Arts oznámila odklad turnaje REDSEC Elite Series kvůli „neočekávanému technickému problému“, který zasáhl spravedlivý průběh soutěže. Posun se týká všech tří oblastí, kde se mělo hrát.

Dvojice hrdinů v Assassin’s Creed dál rozdělují fanoušky

Série Assassin’s Creed už nějakou dobu experimentuje s konceptem dvou hratelných postav a nejnovější díl Shadows v tom pokračuje. Tentokrát ale Ubisoft sám připouští, že jde o volbu, která vyvolává výrazně silnější reakce, než tomu bylo kdykoliv předtím. Game director Simon Lemay-Comtois přiznal, že kontrast mezi shinobi Naoe a samurajem Yasukem je „záměrně ostřejší“ a může fanoušky rozdělovat.

Herní svět se zásadně promění. Postará se o to revoluční umělá inteligence 

Reklama

Umělá inteligence, obecně označovaná jako „AI“, se začíná propisovat do různých odvětví našeho civilizovaného světa. Kde se zastaví? Touto otázkou se nemá cenu zabývat. Nás bude dnes zajímat, jak se změní herní svět, až si ho AI vezme do parády. Jak se promění hráčský zážitek a bude se jednat o cestu k lepšímu? Doufáme, že můžeme očekávat novou vlnu dynamických zážitků. 

Reklama

Umělá inteligence není v herním světě zase tolik neznámá. Všichni jsme někdy přišli do kontaktu s postavami, které byly řízeny centrálním počítačem. Mohli jsme si zahrát šachy nebo se potichu plížit nepřátelským územím. S příchodem novodobé AI se ale pravidla zásadně změní. Umělá inteligence už totiž nebude pouze plnit předepsané algoritmy, ale zvládne se je učit a dále vyvíjet. Jako hráči tak budeme moci očekávat daleko více dynamický zážitek v prostředí, kde si postavy žijí, s trochou nadsázky, vlastním životem. 

Příklady využití AI 

Pro příklad toho, jak se dá AI využít, nemusíme chodit daleko. Už nyní ji používá například TikTok. V jeho editorské aplikaci CapCut se s umělou inteligencí, která je schopná učit se novým věcem, setkáme velice rychle. Podobné principy dokážou vnést do hry daleko více složité chování centrálního počítače. Nejsme tedy odkázáni pouze na umělé navyšování obtížnosti. Díky AI se hráči dostanou do situací, kdy budou muset řešit mnohem obtížnější operace. 

Nejen obsah 

AI není pochopitelně pouze služebníkem prvotního nastavení vývojářů. Od her budoucnosti se dá očekávat mnohem více. Už nyní víme, že AI umí generovat obsah neboli příběh jakékoli hry. Zastaví se ale tato funkce pouze u tohoto případu? Panuje přesvědčení, že bychom mohli díky AI vstoupit do světa, kde se bude obsah generovat v návaznosti na naši herní strategii a hráčské schopnosti. Někomu sice může tento případ znít jako píseň vzdálené budoucnosti, upřímně si ale řekněme, že tak dlouho to trvat nebude. 

Verdikt 

Možnosti, které AI hernímu průmyslu nabízí, jsou neomezené. Od formování procedurálně generovaného obsahu po revoluci v multiplayerových zážitcích a boji proti podvádění, AI se ukazuje být neocenitelným nástrojem pro posun hranic toho, co mohou hry nabídnout. Jak technologie pokračuje v evoluci, synergii mezi UI a herním průmyslem můžeme očekávat ještě více vzrušující a dynamičtější. 

Reklama
Reklama

Sledujte nás na sítích

Counter-Strike 2 turnaje bez hazardních sponzorů, rozhodlo Valve

Valve opět připomíná, že když přijde na Counter-Strike, konečné rozhodnutí je vždy na jeho straně. Nejnovější aktualizace turnajových podmínek pro Counter-Strike 2 totiž výrazně zasahuje do světa skinového hazardu, case opening webů a obchodování s kosmetickými předměty. A nejde o drobný detail v licenčních podmínkách, ale o změnu, která může zamíchat celým esportovým ekosystémem.

Battlefield REDSEC Elite Series odkládají start kvůli technickým problémům

Battlefield hlásí nepříjemné zdržení. Společnost Electronic Arts oznámila odklad turnaje REDSEC Elite Series kvůli „neočekávanému technickému problému“, který zasáhl spravedlivý průběh soutěže. Posun se týká všech tří oblastí, kde se mělo hrát.

Call of Duty mění strategii. Série už nebude střídat Modern Warfare a Black Ops

Jedna z nejúspěšnějších herních značek posledních dvou dekád prochází zásadní změnou. Vývojáři z týmů Treyarch, Sledgehammer Games, Infinity Ward a Raven Software oznámili, že v budoucnu upustí od pravidla vydávat rok po roce tituly spadající střídavě do sérií Modern Warfare a Black Ops. Důvodem jsou především slabší přijetí posledních dílů a výhrady části komunity.

Čínský esport v roce 2025 roste

Čínský esport má za sebou další stabilní rok. Trh opět přidal na síle a potvrdil, že patří k nejdynamičtějším odvětvím tamní digitální ekonomiky. Roste počet fanoušků, sílí mobilní tituly a offline turnaje se vracejí do velkých měst. Rok 2025 tak ukázal, že čínská scéna zůstává hladová po expanzi doma i v zahraničí.

Dvojice hrdinů v Assassin’s Creed dál rozdělují fanoušky

Série Assassin’s Creed už nějakou dobu experimentuje s konceptem dvou hratelných postav a nejnovější díl Shadows v tom pokračuje. Tentokrát ale Ubisoft sám připouští, že jde o volbu, která vyvolává výrazně silnější reakce, než tomu bylo kdykoliv předtím. Game director Simon Lemay-Comtois přiznal, že kontrast mezi shinobi Naoe a samurajem Yasukem je „záměrně ostřejší“ a může fanoušky rozdělovat.

Tundra Esports ovládla BLAST Slam V

Tundra Esports znovu předvedla, proč patří na vrchol světové scény Dota 2. V Chengdu vyhrála BLAST Slam V a ve finále smetla Team Yandex 3:0. Získala tak největší část z milionové dotace i přímý postup na BLAST Slam VI, který proběhne v únoru na Maltě.

Manchester City vstupuje do Rocket League

Manchester City rozšiřuje své esportové aktivity o další titul. Klub poprvé postaví profesionální tým pro Rocket League a vstoupí do nové sezony prestižní RLCS. Sází na trojici hráčů, kteří už spolu v minulosti soutěžili, a chce využít rostoucí zájem o herní sport, který kombinuje fotbalová pravidla a závodní auta.

Fortnite spouští milionovou Mobile Series

Epic Games představuje novou Mobile Series, solový turnaj pro mobilní hráče Fortnite. Soutěž se rozjede 5. prosince a nabídne celkem milion dolarů. Hraje se výhradně na dotykových zařízeních a v rychlejším módu Blitz Royale.

Esports scéna má silné zastoupení v Players’ Voice 2025

The Game Awards spustily první kolo hlasování v kategorii Players’ Voice. Fanoušci vybírají z třiceti her, mezi nimiž nechybí několik výrazných titulů s aktivní esportovou scénou. Hráči mohou dát hlas rovnou desítce favoritů a poslat je do dalšího kola.

Counter-Strike 2 turnaje bez hazardních sponzorů, rozhodlo Valve

Valve opět připomíná, že když přijde na Counter-Strike, konečné rozhodnutí je vždy na jeho straně. Nejnovější aktualizace turnajových podmínek pro Counter-Strike 2 totiž výrazně zasahuje do světa skinového hazardu, case opening webů a obchodování s kosmetickými předměty. A nejde o drobný detail v licenčních podmínkách, ale o změnu, která může zamíchat celým esportovým ekosystémem.

Battlefield REDSEC Elite Series odkládají start kvůli technickým problémům

Battlefield hlásí nepříjemné zdržení. Společnost Electronic Arts oznámila odklad turnaje REDSEC Elite Series kvůli „neočekávanému technickému problému“, který zasáhl spravedlivý průběh soutěže. Posun se týká všech tří oblastí, kde se mělo hrát.

Call of Duty mění strategii. Série už nebude střídat Modern Warfare a Black Ops

Jedna z nejúspěšnějších herních značek posledních dvou dekád prochází zásadní změnou. Vývojáři z týmů Treyarch, Sledgehammer Games, Infinity Ward a Raven Software oznámili, že v budoucnu upustí od pravidla vydávat rok po roce tituly spadající střídavě do sérií Modern Warfare a Black Ops. Důvodem jsou především slabší přijetí posledních dílů a výhrady části komunity.

Čínský esport v roce 2025 roste

Čínský esport má za sebou další stabilní rok. Trh opět přidal na síle a potvrdil, že patří k nejdynamičtějším odvětvím tamní digitální ekonomiky. Roste počet fanoušků, sílí mobilní tituly a offline turnaje se vracejí do velkých měst. Rok 2025 tak ukázal, že čínská scéna zůstává hladová po expanzi doma i v zahraničí.

Dvojice hrdinů v Assassin’s Creed dál rozdělují fanoušky

Série Assassin’s Creed už nějakou dobu experimentuje s konceptem dvou hratelných postav a nejnovější díl Shadows v tom pokračuje. Tentokrát ale Ubisoft sám připouští, že jde o volbu, která vyvolává výrazně silnější reakce, než tomu bylo kdykoliv předtím. Game director Simon Lemay-Comtois přiznal, že kontrast mezi shinobi Naoe a samurajem Yasukem je „záměrně ostřejší“ a může fanoušky rozdělovat.

Tundra Esports ovládla BLAST Slam V

Tundra Esports znovu předvedla, proč patří na vrchol světové scény Dota 2. V Chengdu vyhrála BLAST Slam V a ve finále smetla Team Yandex 3:0. Získala tak největší část z milionové dotace i přímý postup na BLAST Slam VI, který proběhne v únoru na Maltě.

Manchester City vstupuje do Rocket League

Manchester City rozšiřuje své esportové aktivity o další titul. Klub poprvé postaví profesionální tým pro Rocket League a vstoupí do nové sezony prestižní RLCS. Sází na trojici hráčů, kteří už spolu v minulosti soutěžili, a chce využít rostoucí zájem o herní sport, který kombinuje fotbalová pravidla a závodní auta.

Fortnite spouští milionovou Mobile Series

Epic Games představuje novou Mobile Series, solový turnaj pro mobilní hráče Fortnite. Soutěž se rozjede 5. prosince a nabídne celkem milion dolarů. Hraje se výhradně na dotykových zařízeních a v rychlejším módu Blitz Royale.

Esports scéna má silné zastoupení v Players’ Voice 2025

The Game Awards spustily první kolo hlasování v kategorii Players’ Voice. Fanoušci vybírají z třiceti her, mezi nimiž nechybí několik výrazných titulů s aktivní esportovou scénou. Hráči mohou dát hlas rovnou desítce favoritů a poslat je do dalšího kola.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama