Více
    16.3 C
    Czech
    Sobota 27. července 2024

    Respawn přepracoval nový TDM režim v reakci na kritiku hráčů

    Nový Team Death match režim v 16. sezóně Apex Legends dostal částečné přepracování. Důvodem byly stížnosti hráčů.

    Šestnáctá sezóna, Revelry, zaznamenala nejvyšší počet hráčů v historii Apex Legends a za svůj úspěch z velké části vděčí soustředěnému zájmu o příležitostné hráče. Potvrdilo se, že Team Deathmatch, který se poprvé objevil v Apex Legends Mobile, zůstane stálým herním režimem a nahradí arény.

    Navzdory pozitivnímu přijetí tohoto klasického herního režimu, hráči našli mnoho chyb a kritických připomínek, které sužovaly uživatelský zážitek. Společnost Respawn si toho rychle všimla a den po vydání 16. sezóny na Twitteru oznámila změny herního režimu, které by měly všechny výrazné problémy odstranit.

    Team deathmatch proti sobě postaví dva týmy po šesti legendách na mapách z minulých arén, jako jsou Party Crasher, Skull Town a Habitat 4. Hráči si mohou v polovině hry měnit legendy a vybavení. Hraje se na 30 zabití ve formátu ”tři z nejlepších”, přičemž si týmy po každé polovině vymění strany mapy.

    Ovšem hráči, kteří prohráli první kolo často předčasně končili, což vedlo k nevyváženosti týmů a následnému odchodu dalších hráčů, až byly lobby zcela prázdné. Nejenže by hra pokračovala bez nepřátel, s nimiž by bylo možné bojovat, ale hráči by museli ručně opustit samotnou hru, čímž by ztráceli další čas. V současné době hráči, kteří opustí svůj tým, nedostávají za opuštění TDM žádný trest, na rozdíl od jiných LTM, jako je Control a standardní Battle Royale.

    Společnost Respawn se v oznámení druhého dne oprav věnuje všem kritickým připomínkám k TDM a snaží se tento herní režim v pozdějších aktualizacích dále vylepšit. Hry jsou nyní zkráceny na pouhé jedno kolo po 50 zabitích, což zkracuje celkovou délku hry a odrazuje hráče od předčasného odchodu. Které je ještě posíleno přidáním trestů za opuštění hry, kdy je hráčům na určitou dobu zablokován přístup k jakémukoli režimu, který se prodlužuje s dalšími přestupky.

    Oslava čtvrtého výročí Apexu přináší Nemesis AR, novou sběratelskou událost, aktualizované třídy legend a nový playlist Mixtape, kde se nyní natrvalo usídlí fanoušky oblíbené herní režimy jako Control a Gun Run.

    Team Deathmatch zde zůstane po dobu tří týdnů do 7. března, než se připojí k rotující sestavě LTM Mixtape. Nové změny v TDM můžete sledovat v rámci Twitch Rivals Drop In, který se uskuteční v pátek 17. února v 17:00 CT na oficiálním kanálu Twitch Rivals.

    Sledujte nás na sítích

    Tajemství hodnoty skinů v CS2

    Trh s virtuálními předměty v Counter-Strike 2 je živým organismem, kde cena skinů neustále kolísá. Co ovlivňuje jejich hodnotu? Hlavní roli hrají vzácnost a stav, ale není to zdaleka vše. Co dělá jeden skin dražším než druhý? CS2 disponuje rozlehlým trhem, kde se se skiny obchoduje. Proč ale tyto faktory hrají v obchodování skinů v CS2 takovou roli?

    Skupiny VCT v Soulu odhaleny. Na balíček Champions 2024 si musíme počkat

    Organizátoři oznámili rozdělení týmů do skupin pro turnaj VCT 2024, který se odehraje v Soulu. Fanoušci Valorantu by měli zbystřit. Již 1. srpna se v jihokorejském Soulu rozpoutá epická bitva o titul mistra světa. Turnaj VCT 2024 shromáždí 16 nejlepších týmů z celého světa, aby se utkaly v napínavých zápasech plných adrenalinu a strategických tahů. 

    Loď v lahvi ve Fortnite. Je tu nová zbraň 

    Představme si, že bychom mohli v Fortnite uprostřed souboje přivolat obří loď, která zároveň funguje jako zbraň. S novou Mytickou zbraní Loď v lahvi je to teď možné. Jak přesně tato novinka funguje a jak se k ní můžeme dostat? 

    Nový agent 26 dorazí do Valorantu

    Agent 26, o které se zatím šeptá pod kódovým jménem Sherry, pravděpodobně posílí řady útočníků světově proslulé střílečky. Podívejme se, co víme o datu vydání agenta 26 ve Valorantu.

    CS:GO dobyl online herní svět

    Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) od Valve se stal dominantní silou v online hraní. Tato multiplayerová first-person střílečka vydaná v roce 2012 si získala srdce milionů hráčů po celém světě a zásadně ovlivnila esportové prostředí. Jak je možné, že se dostala tato hra do popředí světového hraní? 

    Tajemství hodnoty skinů v CS2

    Trh s virtuálními předměty v Counter-Strike 2 je živým organismem, kde cena skinů neustále kolísá. Co ovlivňuje jejich hodnotu? Hlavní roli hrají vzácnost a stav, ale není to zdaleka vše. Co dělá jeden skin dražším než druhý? CS2 disponuje rozlehlým trhem, kde se se skiny obchoduje. Proč ale tyto faktory hrají v obchodování skinů v CS2 takovou roli?

    Skupiny VCT v Soulu odhaleny. Na balíček Champions 2024 si musíme počkat

    Organizátoři oznámili rozdělení týmů do skupin pro turnaj VCT 2024, který se odehraje v Soulu. Fanoušci Valorantu by měli zbystřit. Již 1. srpna se v jihokorejském Soulu rozpoutá epická bitva o titul mistra světa. Turnaj VCT 2024 shromáždí 16 nejlepších týmů z celého světa, aby se utkaly v napínavých zápasech plných adrenalinu a strategických tahů. 

    Loď v lahvi ve Fortnite. Je tu nová zbraň 

    Představme si, že bychom mohli v Fortnite uprostřed souboje přivolat obří loď, která zároveň funguje jako zbraň. S novou Mytickou zbraní Loď v lahvi je to teď možné. Jak přesně tato novinka funguje a jak se k ní můžeme dostat? 

    Nový agent 26 dorazí do Valorantu

    Agent 26, o které se zatím šeptá pod kódovým jménem Sherry, pravděpodobně posílí řady útočníků světově proslulé střílečky. Podívejme se, co víme o datu vydání agenta 26 ve Valorantu.

    CS:GO dobyl online herní svět

    Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) od Valve se stal dominantní silou v online hraní. Tato multiplayerová first-person střílečka vydaná v roce 2012 si získala srdce milionů hráčů po celém světě a zásadně ovlivnila esportové prostředí. Jak je možné, že se dostala tato hra do popředí světového hraní?