Nový Team Death match režim v 16. sezóně Apex Legends dostal částečné přepracování. Důvodem byly stížnosti hráčů.
Šestnáctá sezóna, Revelry, zaznamenala nejvyšší počet hráčů v historii Apex Legends a za svůj úspěch z velké části vděčí soustředěnému zájmu o příležitostné hráče. Potvrdilo se, že Team Deathmatch, který se poprvé objevil v Apex Legends Mobile, zůstane stálým herním režimem a nahradí arény.
Navzdory pozitivnímu přijetí tohoto klasického herního režimu, hráči našli mnoho chyb a kritických připomínek, které sužovaly uživatelský zážitek. Společnost Respawn si toho rychle všimla a den po vydání 16. sezóny na Twitteru oznámila změny herního režimu, které by měly všechny výrazné problémy odstranit.
Team deathmatch proti sobě postaví dva týmy po šesti legendách na mapách z minulých arén, jako jsou Party Crasher, Skull Town a Habitat 4. Hráči si mohou v polovině hry měnit legendy a vybavení. Hraje se na 30 zabití ve formátu ”tři z nejlepších”, přičemž si týmy po každé polovině vymění strany mapy.
Ovšem hráči, kteří prohráli první kolo často předčasně končili, což vedlo k nevyváženosti týmů a následnému odchodu dalších hráčů, až byly lobby zcela prázdné. Nejenže by hra pokračovala bez nepřátel, s nimiž by bylo možné bojovat, ale hráči by museli ručně opustit samotnou hru, čímž by ztráceli další čas. V současné době hráči, kteří opustí svůj tým, nedostávají za opuštění TDM žádný trest, na rozdíl od jiných LTM, jako je Control a standardní Battle Royale.
Společnost Respawn se v oznámení druhého dne oprav věnuje všem kritickým připomínkám k TDM a snaží se tento herní režim v pozdějších aktualizacích dále vylepšit. Hry jsou nyní zkráceny na pouhé jedno kolo po 50 zabitích, což zkracuje celkovou délku hry a odrazuje hráče od předčasného odchodu. Které je ještě posíleno přidáním trestů za opuštění hry, kdy je hráčům na určitou dobu zablokován přístup k jakémukoli režimu, který se prodlužuje s dalšími přestupky.
Oslava čtvrtého výročí Apexu přináší Nemesis AR, novou sběratelskou událost, aktualizované třídy legend a nový playlist Mixtape, kde se nyní natrvalo usídlí fanoušky oblíbené herní režimy jako Control a Gun Run.
Team Deathmatch zde zůstane po dobu tří týdnů do 7. března, než se připojí k rotující sestavě LTM Mixtape. Nové změny v TDM můžete sledovat v rámci Twitch Rivals Drop In, který se uskuteční v pátek 17. února v 17:00 CT na oficiálním kanálu Twitch Rivals.