Více
    29.1 C
    Czech
    Neděle 8. září 2024

    Respawn přepracoval nový TDM režim v reakci na kritiku hráčů

    Nový Team Death match režim v 16. sezóně Apex Legends dostal částečné přepracování. Důvodem byly stížnosti hráčů.

    Šestnáctá sezóna, Revelry, zaznamenala nejvyšší počet hráčů v historii Apex Legends a za svůj úspěch z velké části vděčí soustředěnému zájmu o příležitostné hráče. Potvrdilo se, že Team Deathmatch, který se poprvé objevil v Apex Legends Mobile, zůstane stálým herním režimem a nahradí arény.

    Navzdory pozitivnímu přijetí tohoto klasického herního režimu, hráči našli mnoho chyb a kritických připomínek, které sužovaly uživatelský zážitek. Společnost Respawn si toho rychle všimla a den po vydání 16. sezóny na Twitteru oznámila změny herního režimu, které by měly všechny výrazné problémy odstranit.

    Team deathmatch proti sobě postaví dva týmy po šesti legendách na mapách z minulých arén, jako jsou Party Crasher, Skull Town a Habitat 4. Hráči si mohou v polovině hry měnit legendy a vybavení. Hraje se na 30 zabití ve formátu ”tři z nejlepších”, přičemž si týmy po každé polovině vymění strany mapy.

    Ovšem hráči, kteří prohráli první kolo často předčasně končili, což vedlo k nevyváženosti týmů a následnému odchodu dalších hráčů, až byly lobby zcela prázdné. Nejenže by hra pokračovala bez nepřátel, s nimiž by bylo možné bojovat, ale hráči by museli ručně opustit samotnou hru, čímž by ztráceli další čas. V současné době hráči, kteří opustí svůj tým, nedostávají za opuštění TDM žádný trest, na rozdíl od jiných LTM, jako je Control a standardní Battle Royale.

    Společnost Respawn se v oznámení druhého dne oprav věnuje všem kritickým připomínkám k TDM a snaží se tento herní režim v pozdějších aktualizacích dále vylepšit. Hry jsou nyní zkráceny na pouhé jedno kolo po 50 zabitích, což zkracuje celkovou délku hry a odrazuje hráče od předčasného odchodu. Které je ještě posíleno přidáním trestů za opuštění hry, kdy je hráčům na určitou dobu zablokován přístup k jakémukoli režimu, který se prodlužuje s dalšími přestupky.

    Oslava čtvrtého výročí Apexu přináší Nemesis AR, novou sběratelskou událost, aktualizované třídy legend a nový playlist Mixtape, kde se nyní natrvalo usídlí fanoušky oblíbené herní režimy jako Control a Gun Run.

    Team Deathmatch zde zůstane po dobu tří týdnů do 7. března, než se připojí k rotující sestavě LTM Mixtape. Nové změny v TDM můžete sledovat v rámci Twitch Rivals Drop In, který se uskuteční v pátek 17. února v 17:00 CT na oficiálním kanálu Twitch Rivals.

    Sledujte nás na sítích

    Formát nadcházejícího mistrovství světa v League of Legends

    Do mistrovství světa v League of Legends 2024 zbývá už jen pár týdnů a vzrušení fanoušků i týmů dosahuje vrcholu. S blížícím se turnajem týmy urputně bojují o to, aby se kvalifikovaly a předvedly své dovednosti na mezinárodní scéně. Turnaj se bude konat v Evropě a společnost Riot Games potvrdila formát, který zachovává základní strukturu z předchozích let, ale zavádí několik strategických změn.

    Datum vydání odhaleno. Darkrai přichází do Pokémon UNITE

    Fanoušci Pokémon UNITE mohou konečně jásat nadšením. Darkrai se brzy připojí k týmu Pokémonů v této strategické hře. Bitvy se stanou děsivější než samotní Ghost-type Pokémoni. Zábava tak opět stoupne na vyšší úroveň, stejně jako vztah fanoušků a vývojářů hry. 

    Uzavřená beta verze hry Deadlock od společnosti Valve překonala hranici 100 000 souběžných hráčů

    Nejnovější hra od společnosti Valve, Deadlock, upoutala pozornost herní komunity a nedávno překonala hranici 100 000 souběžně hrajících hráčů. A to je v zatím jen uzavřené beta verzi. Hráči si pochvalují její jedinečnou kombinaci herních prvků, potenciál v esportu a zavedenou důvěru komunity ve společnost Valve.

    Dynamax přichází do Pokémon GO

    Nostalgie se vrací, Niantic představuje velkou událost Pokémon GO: GO Big. Tato událost přinese do kouzelného světa Pokémon GO Dynamax a Max Battles. Fanoušci jsou nadšení, čeká je mnoho hodin zábavy. 

    MOBA Honor of Kings má šanci změnit mobilní esportovou scénu

    Celosvětový debut hry Honor of Kings, který se uskutečnil 20. června 2024, upoutal pozornost herních nadšenců a vyvolal rozmach esportové scény, která slibuje pozvednout úroveň soutěží v mezinárodním měřítku. Honor of Kings je MOBA vyvinutá společností TiMi Studio Group a vydaná společností Tencent Games pro iOS a Android. Poprvé vyšla v Číně 26. listopadu 2015.

    Formát nadcházejícího mistrovství světa v League of Legends

    Do mistrovství světa v League of Legends 2024 zbývá už jen pár týdnů a vzrušení fanoušků i týmů dosahuje vrcholu. S blížícím se turnajem týmy urputně bojují o to, aby se kvalifikovaly a předvedly své dovednosti na mezinárodní scéně. Turnaj se bude konat v Evropě a společnost Riot Games potvrdila formát, který zachovává základní strukturu z předchozích let, ale zavádí několik strategických změn.

    Datum vydání odhaleno. Darkrai přichází do Pokémon UNITE

    Fanoušci Pokémon UNITE mohou konečně jásat nadšením. Darkrai se brzy připojí k týmu Pokémonů v této strategické hře. Bitvy se stanou děsivější než samotní Ghost-type Pokémoni. Zábava tak opět stoupne na vyšší úroveň, stejně jako vztah fanoušků a vývojářů hry. 

    Uzavřená beta verze hry Deadlock od společnosti Valve překonala hranici 100 000 souběžných hráčů

    Nejnovější hra od společnosti Valve, Deadlock, upoutala pozornost herní komunity a nedávno překonala hranici 100 000 souběžně hrajících hráčů. A to je v zatím jen uzavřené beta verzi. Hráči si pochvalují její jedinečnou kombinaci herních prvků, potenciál v esportu a zavedenou důvěru komunity ve společnost Valve.

    Dynamax přichází do Pokémon GO

    Nostalgie se vrací, Niantic představuje velkou událost Pokémon GO: GO Big. Tato událost přinese do kouzelného světa Pokémon GO Dynamax a Max Battles. Fanoušci jsou nadšení, čeká je mnoho hodin zábavy. 

    MOBA Honor of Kings má šanci změnit mobilní esportovou scénu

    Celosvětový debut hry Honor of Kings, který se uskutečnil 20. června 2024, upoutal pozornost herních nadšenců a vyvolal rozmach esportové scény, která slibuje pozvednout úroveň soutěží v mezinárodním měřítku. Honor of Kings je MOBA vyvinutá společností TiMi Studio Group a vydaná společností Tencent Games pro iOS a Android. Poprvé vyšla v Číně 26. listopadu 2015.