7.2 C
Czech
Pondělí 8. prosince 2025

Manchester City vstupuje do Rocket League

Manchester City rozšiřuje své esportové aktivity o další titul. Klub poprvé postaví profesionální tým pro Rocket League a vstoupí do nové sezony prestižní RLCS. Sází na trojici hráčů, kteří už spolu v minulosti soutěžili, a chce využít rostoucí zájem o herní sport, který kombinuje fotbalová pravidla a závodní auta.

Fortnite spouští milionovou Mobile Series

Epic Games představuje novou Mobile Series, solový turnaj pro mobilní hráče Fortnite. Soutěž se rozjede 5. prosince a nabídne celkem milion dolarů. Hraje se výhradně na dotykových zařízeních a v rychlejším módu Blitz Royale.

Marvel Rivals potvrzuje, že jde o nejlepší live hru současnosti

Reklama

Už v první sezóně dokázal Marvel Rivals něco, co se podaří jen málokteré hře – výrazně navýšit počet aktivních hráčů i přesto, že šlo už od začátku o populární free-to-play titul. A to díky chytře připravenému novému obsahu a hrdinům, kteří skutečně bavili.

Reklama

Druhá sezóna má za úkol potvrdit, že úspěch po vydání nebyla jen náhoda. Že vývojáři z NetEase mají s hrou dlouhodobé plány, a že každá nová sezóna přinese dostatek kvalitního obsahu, který hráče udrží i nadchne. Po několika dnech v early access verzi nové sezóny můžeme s klidem říct: mise splněna.

Nový hratelný hrdina Emma Frost, mapa Krakoa nebo změny v systému battle pass misí – to všechno podle Dexerto ukazuje, že Marvel Rivals po vydání jen zraje. Pokud hledáte kompetitivní multiplayerovou hru, do které se vyplatí investovat čas – a ideálně ji hrát s přáteli – momentálně podle nás nenajdete lepší volbu.

Nový přístup k výzvám

Marvel Rivals byl od začátku štědřejší než konkurence – ať už šlo o free skiny nebo možnost uchovávat Battle Passy napořád. I tak ale první sezóna trpěla jednou zásadní chybou – struktura misí byla frustrující. Často bylo nutné hrát za hrdiny, které jste vůbec nechtěli, nebo spoléhat na to, že vaši spoluhráči zvolí určité postavy. Velká část výzev tedy byla mimo vaši kontrolu. To se teď mění.

V druhé sezóně dostáváme nové týdenní mise a především volnější, smysluplnější systém výzev. Hráči jsou odměňováni za samotné hraní – za damage, healing, killy – a nikoliv za to, že plní podmínky jako z učebnice z roku 2010.

Reklama

Pokud máte jen pár oblíbených postav, můžete zůstat u nich. Už se nestane, že by vás hra nutila měnit hrdiny jen kvůli progresu. Navíc se posunete v Battle Passu i během krátkých herních seancí – klidně za hodinu denně.

Skoro dokonalá sezóna

Jasně, pár drobných výtek se najde. Buffy pro Iron Mana asi nebyly úplně potřeba a nerf Captain America působí zvláštně. Ale většina změn – jako třeba úpravy Winter Soldiera – hru celkově vyvažují správným směrem.

Když k tomu přičteme nové skiny, vylepšené mise, kvalitní post-launch péči a výhled na nového hrdinu každý měsíc, je jasné, že Marvel Rivals má našlápnuto stát se jedničkou mezi live service multiplayerovkami.

Reklama
Reklama

Sledujte nás na sítích

Tundra Esports ovládla BLAST Slam V

Tundra Esports znovu předvedla, proč patří na vrchol světové scény Dota 2. V Chengdu vyhrála BLAST Slam V a ve finále smetla Team Yandex 3:0. Získala tak největší část z milionové dotace i přímý postup na BLAST Slam VI, který proběhne v únoru na Maltě.

Manchester City vstupuje do Rocket League

Manchester City rozšiřuje své esportové aktivity o další titul. Klub poprvé postaví profesionální tým pro Rocket League a vstoupí do nové sezony prestižní RLCS. Sází na trojici hráčů, kteří už spolu v minulosti soutěžili, a chce využít rostoucí zájem o herní sport, který kombinuje fotbalová pravidla a závodní auta.

Fortnite spouští milionovou Mobile Series

Epic Games představuje novou Mobile Series, solový turnaj pro mobilní hráče Fortnite. Soutěž se rozjede 5. prosince a nabídne celkem milion dolarů. Hraje se výhradně na dotykových zařízeních a v rychlejším módu Blitz Royale.

Esports scéna má silné zastoupení v Players’ Voice 2025

The Game Awards spustily první kolo hlasování v kategorii Players’ Voice. Fanoušci vybírají z třiceti her, mezi nimiž nechybí několik výrazných titulů s aktivní esportovou scénou. Hráči mohou dát hlas rovnou desítce favoritů a poslat je do dalšího kola.

Rekordní finále Honor of Kings potvrzuje růst scény

Finále Honor of Kings International Championship 2025 přilákalo bezmála sedm set tisíc diváků. Jde o nejvyšší sledovanost, kterou letos turnaj série mimo Čínu dosáhl, a další potvrzení rostoucího vlivu mobilního esportu na Západě.

COD League přichází o jisté příjmy, týmy řeší budoucnost

Call of Duty League míří do nové sezony s největší změnou za poslední roky. Activision ruší garantované příjmy pro týmy a tlačí ligu k finanční soběstačnosti. Úsporný krok přichází ve chvíli, kdy rostou náklady na provoz i hráčské platy a kdy se ukazuje, že většina organizací nedokáže prodat dost herních předmětů, aby mezery zacelila.

Team Cherry potvrdil DLC pro Silksong. Datum vydání je velkou neznámou

Hollow Knight: Silksong patří po svém zářijovém uvedení k nejhranějším titulům na Steamu a hráčská základna stále doufá, že Team Cherry začne rychle pracovat na dalším obsahu. Studio nyní skutečně potvrdilo, že DLC je ve vývoji, zároveň však přiznalo, že nemá tušení, kdy vyjde.

Weibo a T1 si prodloužily účast na světovém finále OWCS

Weibo Gaming a T1 zvládly dva vyřazovací duely a udržely se ve hře na světovém finále Overwatch Champions Series ve Stockholmu. Oba týmy v pátek prošly spodní částí pavouka a poslaly domů další soupeře. V neděli je čeká boj o postup do závěrečných kol.

Assassin’s Creed Shadows nedostane druhé rozšíření. Ubisoft sází na menší obsah

Velké překvapení pro fanoušky série Assassin’s Creed. Ubisoft potvrdil, že Assassin’s Creed Shadows už nedostane druhé velké příběhové rozšíření, které dříve mělo být součástí zrušeného season passu. Po zářijovém Claws of Awaji, zhruba desetihodinové expanzi distribuované zdarma jako omluva za odklad hry, tak víc velkých DLC nečekejte.

Call of Duty: Black Ops 7 v Evropě propadlo na dno 

Evropský launch Call of Duty: Black Ops 7 dopadl výrazně hůře, než kdokoli očekával. Prodeje se propadly nejen proti konkurenčnímu Battlefield 6, ale také oproti loňskému Black Ops 6. Přesto ale čísla nemusí ukazovat celý příběh. Do výsledků totiž zasahuje Game Pass, digitální distribuce i proměna toho, co dnes vlastně znamená úspěch.

Tundra Esports ovládla BLAST Slam V

Tundra Esports znovu předvedla, proč patří na vrchol světové scény Dota 2. V Chengdu vyhrála BLAST Slam V a ve finále smetla Team Yandex 3:0. Získala tak největší část z milionové dotace i přímý postup na BLAST Slam VI, který proběhne v únoru na Maltě.

Manchester City vstupuje do Rocket League

Manchester City rozšiřuje své esportové aktivity o další titul. Klub poprvé postaví profesionální tým pro Rocket League a vstoupí do nové sezony prestižní RLCS. Sází na trojici hráčů, kteří už spolu v minulosti soutěžili, a chce využít rostoucí zájem o herní sport, který kombinuje fotbalová pravidla a závodní auta.

Fortnite spouští milionovou Mobile Series

Epic Games představuje novou Mobile Series, solový turnaj pro mobilní hráče Fortnite. Soutěž se rozjede 5. prosince a nabídne celkem milion dolarů. Hraje se výhradně na dotykových zařízeních a v rychlejším módu Blitz Royale.

Esports scéna má silné zastoupení v Players’ Voice 2025

The Game Awards spustily první kolo hlasování v kategorii Players’ Voice. Fanoušci vybírají z třiceti her, mezi nimiž nechybí několik výrazných titulů s aktivní esportovou scénou. Hráči mohou dát hlas rovnou desítce favoritů a poslat je do dalšího kola.

Rekordní finále Honor of Kings potvrzuje růst scény

Finále Honor of Kings International Championship 2025 přilákalo bezmála sedm set tisíc diváků. Jde o nejvyšší sledovanost, kterou letos turnaj série mimo Čínu dosáhl, a další potvrzení rostoucího vlivu mobilního esportu na Západě.

COD League přichází o jisté příjmy, týmy řeší budoucnost

Call of Duty League míří do nové sezony s největší změnou za poslední roky. Activision ruší garantované příjmy pro týmy a tlačí ligu k finanční soběstačnosti. Úsporný krok přichází ve chvíli, kdy rostou náklady na provoz i hráčské platy a kdy se ukazuje, že většina organizací nedokáže prodat dost herních předmětů, aby mezery zacelila.

Team Cherry potvrdil DLC pro Silksong. Datum vydání je velkou neznámou

Hollow Knight: Silksong patří po svém zářijovém uvedení k nejhranějším titulům na Steamu a hráčská základna stále doufá, že Team Cherry začne rychle pracovat na dalším obsahu. Studio nyní skutečně potvrdilo, že DLC je ve vývoji, zároveň však přiznalo, že nemá tušení, kdy vyjde.

Weibo a T1 si prodloužily účast na světovém finále OWCS

Weibo Gaming a T1 zvládly dva vyřazovací duely a udržely se ve hře na světovém finále Overwatch Champions Series ve Stockholmu. Oba týmy v pátek prošly spodní částí pavouka a poslaly domů další soupeře. V neděli je čeká boj o postup do závěrečných kol.

Assassin’s Creed Shadows nedostane druhé rozšíření. Ubisoft sází na menší obsah

Velké překvapení pro fanoušky série Assassin’s Creed. Ubisoft potvrdil, že Assassin’s Creed Shadows už nedostane druhé velké příběhové rozšíření, které dříve mělo být součástí zrušeného season passu. Po zářijovém Claws of Awaji, zhruba desetihodinové expanzi distribuované zdarma jako omluva za odklad hry, tak víc velkých DLC nečekejte.

Call of Duty: Black Ops 7 v Evropě propadlo na dno 

Evropský launch Call of Duty: Black Ops 7 dopadl výrazně hůře, než kdokoli očekával. Prodeje se propadly nejen proti konkurenčnímu Battlefield 6, ale také oproti loňskému Black Ops 6. Přesto ale čísla nemusí ukazovat celý příběh. Do výsledků totiž zasahuje Game Pass, digitální distribuce i proměna toho, co dnes vlastně znamená úspěch.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama