8.5 C
Czech
Úterý 9. prosince 2025

Esports scéna má silné zastoupení v Players’ Voice 2025

The Game Awards spustily první kolo hlasování v kategorii Players’ Voice. Fanoušci vybírají z třiceti her, mezi nimiž nechybí několik výrazných titulů s aktivní esportovou scénou. Hráči mohou dát hlas rovnou desítce favoritů a poslat je do dalšího kola.

Esports scéna má silné zastoupení v Players’ Voice 2025

The Game Awards spustily první kolo hlasování v kategorii Players’ Voice. Fanoušci vybírají z třiceti her, mezi nimiž nechybí několik výrazných titulů s aktivní esportovou scénou. Hráči mohou dát hlas rovnou desítce favoritů a poslat je do dalšího kola.

Hráči Apexu jsou naštvaní, důvodem jsou téměř nedosažitelné odměny za weapon mastery

Reklama

Nejnovější sezóna přišla s mnoha změnami, které se hráčům líbily i nelíbily. Jedna z těchto změn byla komunitou dlouho očekávaná ale zdá se, že se trochu nevydařila.

Reklama

Do hry byl zaveden systém weapon mastery, který hráčům umožňuje vybrat si zbraň, se kterou budou získávat zkušenosti a odemykat si tak specifické odměny pro danou zbraň.

Problém je však v tom, jak dlouho trvá získání těchto odměn a také o jaké odměny se jedná. Fanoušci jiných stříleček, jako je Call of Duty, znají podbný systém zbraní který nabízí mnohem více než Apex. Dne 16. května se jeden z hráčů Apexu podrobně rozepsal na redditu o novém systému zbraní a jak hrozný podle něj je.

Každá možnost weapon mastery nabízí to samé: Legendární skin za dokončení a obyčejné trackery zabití. Hráči ale tvrdí že na to jak dlouho vám zabere získat dost XP pro jednu zbraň, tak to za to nestojí. Zvláště když za zvládnutí všech zbraní je pouze jedna odměna.

Dokončit každou zbraň vám zabere doslova TISÍCE hodin,“ řekl Anonftbl. „A pokud jste natolik šílení, že se do tohoto grindování pustíte na plný úvazek, dostanete… rám s praporem.

Reklama

Dodali, že na rozdíl od Call of Duty je tento grind „na hranici nemožnosti“ za velmi malou odměnu. Ostatní se k tomuto názoru připojili a hráči se ozvali.

Jeden z hráčů v komentářích viděl promarněnou příležitost v možnosti vytvořit pro každou zbraň zcela nový legendární skin, který by byl exkluzivní pro systém odměn za mistrovství ve zbrani. Jiný hráč se zlobil, že legendární skin jako odměna, je v podstatě zbytečnost pro dlouholeté hráče, kteří už všechny skiny pro své oblíbené zbraně mají.

Hráči vyžadují od vývojářů aby tento nový systém napravili a udělali odměny pro hráče smyspluplnějši a především dostupnější.

Reklama
Reklama

Sledujte nás na sítích

Tundra Esports ovládla BLAST Slam V

Tundra Esports znovu předvedla, proč patří na vrchol světové scény Dota 2. V Chengdu vyhrála BLAST Slam V a ve finále smetla Team Yandex 3:0. Získala tak největší část z milionové dotace i přímý postup na BLAST Slam VI, který proběhne v únoru na Maltě.

Manchester City vstupuje do Rocket League

Manchester City rozšiřuje své esportové aktivity o další titul. Klub poprvé postaví profesionální tým pro Rocket League a vstoupí do nové sezony prestižní RLCS. Sází na trojici hráčů, kteří už spolu v minulosti soutěžili, a chce využít rostoucí zájem o herní sport, který kombinuje fotbalová pravidla a závodní auta.

Fortnite spouští milionovou Mobile Series

Epic Games představuje novou Mobile Series, solový turnaj pro mobilní hráče Fortnite. Soutěž se rozjede 5. prosince a nabídne celkem milion dolarů. Hraje se výhradně na dotykových zařízeních a v rychlejším módu Blitz Royale.

Esports scéna má silné zastoupení v Players’ Voice 2025

The Game Awards spustily první kolo hlasování v kategorii Players’ Voice. Fanoušci vybírají z třiceti her, mezi nimiž nechybí několik výrazných titulů s aktivní esportovou scénou. Hráči mohou dát hlas rovnou desítce favoritů a poslat je do dalšího kola.

Rekordní finále Honor of Kings potvrzuje růst scény

Finále Honor of Kings International Championship 2025 přilákalo bezmála sedm set tisíc diváků. Jde o nejvyšší sledovanost, kterou letos turnaj série mimo Čínu dosáhl, a další potvrzení rostoucího vlivu mobilního esportu na Západě.

COD League přichází o jisté příjmy, týmy řeší budoucnost

Call of Duty League míří do nové sezony s největší změnou za poslední roky. Activision ruší garantované příjmy pro týmy a tlačí ligu k finanční soběstačnosti. Úsporný krok přichází ve chvíli, kdy rostou náklady na provoz i hráčské platy a kdy se ukazuje, že většina organizací nedokáže prodat dost herních předmětů, aby mezery zacelila.

Team Cherry potvrdil DLC pro Silksong. Datum vydání je velkou neznámou

Hollow Knight: Silksong patří po svém zářijovém uvedení k nejhranějším titulům na Steamu a hráčská základna stále doufá, že Team Cherry začne rychle pracovat na dalším obsahu. Studio nyní skutečně potvrdilo, že DLC je ve vývoji, zároveň však přiznalo, že nemá tušení, kdy vyjde.

Weibo a T1 si prodloužily účast na světovém finále OWCS

Weibo Gaming a T1 zvládly dva vyřazovací duely a udržely se ve hře na světovém finále Overwatch Champions Series ve Stockholmu. Oba týmy v pátek prošly spodní částí pavouka a poslaly domů další soupeře. V neděli je čeká boj o postup do závěrečných kol.

Assassin’s Creed Shadows nedostane druhé rozšíření. Ubisoft sází na menší obsah

Velké překvapení pro fanoušky série Assassin’s Creed. Ubisoft potvrdil, že Assassin’s Creed Shadows už nedostane druhé velké příběhové rozšíření, které dříve mělo být součástí zrušeného season passu. Po zářijovém Claws of Awaji, zhruba desetihodinové expanzi distribuované zdarma jako omluva za odklad hry, tak víc velkých DLC nečekejte.

Call of Duty: Black Ops 7 v Evropě propadlo na dno 

Evropský launch Call of Duty: Black Ops 7 dopadl výrazně hůře, než kdokoli očekával. Prodeje se propadly nejen proti konkurenčnímu Battlefield 6, ale také oproti loňskému Black Ops 6. Přesto ale čísla nemusí ukazovat celý příběh. Do výsledků totiž zasahuje Game Pass, digitální distribuce i proměna toho, co dnes vlastně znamená úspěch.

Tundra Esports ovládla BLAST Slam V

Tundra Esports znovu předvedla, proč patří na vrchol světové scény Dota 2. V Chengdu vyhrála BLAST Slam V a ve finále smetla Team Yandex 3:0. Získala tak největší část z milionové dotace i přímý postup na BLAST Slam VI, který proběhne v únoru na Maltě.

Manchester City vstupuje do Rocket League

Manchester City rozšiřuje své esportové aktivity o další titul. Klub poprvé postaví profesionální tým pro Rocket League a vstoupí do nové sezony prestižní RLCS. Sází na trojici hráčů, kteří už spolu v minulosti soutěžili, a chce využít rostoucí zájem o herní sport, který kombinuje fotbalová pravidla a závodní auta.

Fortnite spouští milionovou Mobile Series

Epic Games představuje novou Mobile Series, solový turnaj pro mobilní hráče Fortnite. Soutěž se rozjede 5. prosince a nabídne celkem milion dolarů. Hraje se výhradně na dotykových zařízeních a v rychlejším módu Blitz Royale.

Esports scéna má silné zastoupení v Players’ Voice 2025

The Game Awards spustily první kolo hlasování v kategorii Players’ Voice. Fanoušci vybírají z třiceti her, mezi nimiž nechybí několik výrazných titulů s aktivní esportovou scénou. Hráči mohou dát hlas rovnou desítce favoritů a poslat je do dalšího kola.

Rekordní finále Honor of Kings potvrzuje růst scény

Finále Honor of Kings International Championship 2025 přilákalo bezmála sedm set tisíc diváků. Jde o nejvyšší sledovanost, kterou letos turnaj série mimo Čínu dosáhl, a další potvrzení rostoucího vlivu mobilního esportu na Západě.

COD League přichází o jisté příjmy, týmy řeší budoucnost

Call of Duty League míří do nové sezony s největší změnou za poslední roky. Activision ruší garantované příjmy pro týmy a tlačí ligu k finanční soběstačnosti. Úsporný krok přichází ve chvíli, kdy rostou náklady na provoz i hráčské platy a kdy se ukazuje, že většina organizací nedokáže prodat dost herních předmětů, aby mezery zacelila.

Team Cherry potvrdil DLC pro Silksong. Datum vydání je velkou neznámou

Hollow Knight: Silksong patří po svém zářijovém uvedení k nejhranějším titulům na Steamu a hráčská základna stále doufá, že Team Cherry začne rychle pracovat na dalším obsahu. Studio nyní skutečně potvrdilo, že DLC je ve vývoji, zároveň však přiznalo, že nemá tušení, kdy vyjde.

Weibo a T1 si prodloužily účast na světovém finále OWCS

Weibo Gaming a T1 zvládly dva vyřazovací duely a udržely se ve hře na světovém finále Overwatch Champions Series ve Stockholmu. Oba týmy v pátek prošly spodní částí pavouka a poslaly domů další soupeře. V neděli je čeká boj o postup do závěrečných kol.

Assassin’s Creed Shadows nedostane druhé rozšíření. Ubisoft sází na menší obsah

Velké překvapení pro fanoušky série Assassin’s Creed. Ubisoft potvrdil, že Assassin’s Creed Shadows už nedostane druhé velké příběhové rozšíření, které dříve mělo být součástí zrušeného season passu. Po zářijovém Claws of Awaji, zhruba desetihodinové expanzi distribuované zdarma jako omluva za odklad hry, tak víc velkých DLC nečekejte.

Call of Duty: Black Ops 7 v Evropě propadlo na dno 

Evropský launch Call of Duty: Black Ops 7 dopadl výrazně hůře, než kdokoli očekával. Prodeje se propadly nejen proti konkurenčnímu Battlefield 6, ale také oproti loňskému Black Ops 6. Přesto ale čísla nemusí ukazovat celý příběh. Do výsledků totiž zasahuje Game Pass, digitální distribuce i proměna toho, co dnes vlastně znamená úspěch.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama